Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Jeg har hatt Umer som fastlege i flere år og er veldig fornøyd. Han er tålmodig, lyttende og omsorgsfull, og jeg har følt meg ivaretatt på beste måte både som pasient og menneske. Hans pasientbehandling avspeiler faglig tyngde og kompetanse, og jeg kan ikke tenke meg en bedre fastlege!

Meget spesiell lege.

Lege: Umer Ahmed Sheikh Skrevet

Har dessverre ikke mye godt og si om denne legen. Mest spesielle jeg noen gang har brukt. Blir ikke respekter og du har ingenting du skulle ha sagt.
Jeg måtte rett og slett bytte nå i høst, jeg orket ikke mer. Legen jeg har nå er helt super. Som natt og dag.

Hyggelig og flink

Lege: Behaylu Yitbarek Muluneh Skrevet

Han er hyggelig, hjelpsom og flink. Han svarer på alle spørsmål og tar det du sier på alvor. Jeg er glad for å ha valgt ham

Et ekte medmenneske!

Lege: Velaug Aakre Kristoffersen Skrevet

Etter Dr. Dolva gikk i pensjon, var jeg så heldig at jeg havnet i Dr. Velaug sin omsorg.
Hun er på sak samtidig som du føler deg sett og hørt som medmenneske. Det er ingen selvfølge i det offentlige systemet, uavhengig av hvilken etat. Man er prisgitt å treffe noen som tar en seriøst, uten stigmatiserende undertone
Jeg føler meg alltid ivaretatt på beste måte og det å skulle bestille legetime er ikke lenger noe man gruer for.
Takk for hjelp så langt, Dr. V

Anbefaler

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Sheranti er veldig forståelsesfull og dyktig lege. Må si den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.