Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på St.Hanshaugen AS

dyktig og hyggelig

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Mel Sheranti synes jeg er en kjempe dyktig og hyggelig lege.

Elendig resepsjon

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Resepsjonen er elendig, stort gjennomtrekk på legesekretærer og til tider umulig å komme igjennom på telefon. Da gjerne i dagesvis. Linda er både flink og hyggelig men sjeldent ledig. Vikarlegene har jeg hatt veldig variert erfaring med så man vet aldri hva som venter.

Fantastisk lege

Lege: Sheranti Michelle Bernadette de Mel Skrevet

Imøtekommende lege som har tid til deg. Faglig sterk.
Dessverre er damene som tar imot deg på dette legekontoret svært lite hyggelige.

Dyktig lege

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Linda Siddiqi er en dyktig lege som vi har tillit til og som ivaretar oss som pasienter. Dessverre er det ofte vikarlege som tar timene til Linda Siddiqi. Venterommet er stusselig og det er vanskelig å komme gjennom per telefon. Vi har vurdert å bytte fastlege med bakgrunn for at vi har flyttet til en annen bydel, men velger foreløbig i bli værende hos Linda Siddiqi, utelukkende fordi hun er en dyktig lege, som tar seg god tid og lytter til deg som pasient, da er det greit med lang vei og stusselige omgivelser og dårlig resepsjon. Håper bare tilgjengeligheten til Linda Siddiqi blir bedre.

Bra lege men hun er lite tilgjengelig.

Lege: Linda Siddiqi Skrevet

Linda er veldig hyggelig og flink, men du får aldri time hos henne. Noe som er veldig synd da jeg liker henne godt. Hun jobber redusert og det er stor sjangs for at du ender opp hos en vikarlege. De vikarlegene jeg har vært hos har ikke vært bra. Resepsjonen og servicen der er elendig og virker uproffesjonell. Det er rotete og virket skittent. Det virker som det er gjennomtrekk av legesekretærer og ofte vikarer der også. Umulig å komme gjennom på telefon og du får ikke akutt time. Du blir kun henvist til legevakt, også med barn. Styr unna dette legesenteret.