Nitelva Helsesenter

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Nitelva Helsesenter

Aldri hatt så bra lege, på alle områder

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Kristin tar deg alvorlig uansett stort eller lite helseproblem. Hun henviser og utreder heller en gang for mye enn for lite. Hun er veldig hyggelig og omtenksom.

Helt nydelig

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Hun tar deg alltid på alvor, selv når du har små bekymringer, og jeg får ofte meldinger på kveldstid om hun ikke rekker å ta kontakt om dagen. Hun er helt fantastisk!

Enestående

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Silje er bare en fantastisk lege! Hennes sunne engasjement og positive energi lyser lang vei. Dialogen flyter helt uanstrengt, og jeg fikk raskt en følelse av gjensidig tillit. Hun er alvorlig når det trengs, men har en munter og ganske leken tone når det passer seg. Faglig trygg, men samtidig åpen om hva en spesialist vil kunne gjøre bedre. Sender gjerne henvisning i tvilstilfeller og gir tydelig informasjon om videre oppfølging.

Det kan være lang ventetid på time, men ved behov har jeg fått telefonkonsultasjon på dagen, eventuelt avtale om hastetime.

Den beste legen

Lege: Laura Annikki Helskog Skrevet

Kan ikke få rost henne nok! Hun er en fantastisk flink lege. Håper hun blir, pasientene trenger så dyktige leger som henne.

Trygg, rolig og lytter

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Lytter på det du har å si, ser deg som person, er rolig og imøtekommende. Rask på svar og generelt alltid blid og fornøyd. Har hun ikke svarene selv, er hun ærlig og enten hører med en kollega eller henviser deg videre. Føler meg ivaretatt og trygg hos henne.

Resten av personalet er også hyggelige og imøtekommende.