Nitelva Helsesenter

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Nitelva Helsesenter

Trygg, rolig og lytter

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Lytter på det du har å si, ser deg som person, er rolig og imøtekommende. Rask på svar og generelt alltid blid og fornøyd. Har hun ikke svarene selv, er hun ærlig og enten hører med en kollega eller henviser deg videre. Føler meg ivaretatt og trygg hos henne.

Resten av personalet er også hyggelige og imøtekommende.

Seriøs behandling med omsorg.

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Kristin Undheim skaper trygghet og viser meg omsorg som pasient. Jeg føler at hun bryr seg om min helse, og strekker seg for å sørge for at riktig viderebehandling blir gitt. Følger opp anvisninger som gir trygghet.

Fantastisk lege

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Legen er en helt fantastisk dame som både er faglig dyktig, men også forstår sine pasienter. Alltid hyggelig og behjelpelig!

Imøtekommende lege

Lege: Laura Annikki Helskog Skrevet

Alltid nøye vurderinger og hører på pasienten. Tar seg god tid, lytter, henviser ved minste tvil og for gode anbefalinger, men hører også på når man ikke ønsker feks sykemelding og heller tar inn til by vurdering etter en stund.

Kunnskapsrik og pålitelig

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

En fastlege som lytter godt til pasienten, sørger for å ikke bare sitte gjemt bak en dataskjerm og ta diktat. Alltid i godt humør, og løsningsorientert. Tar problemene på alvor, og fremstår som ryddig og effektiv. Sender gjerne ut prøvesvar o.l. på en søndagskveld, sier noe om engasjementet og arbeidslysten til denne fastlegen.