Nitelva Helsesenter

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Nitelva Helsesenter

Super!!

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt.
Trygg og med god kunnskap om mine sykdommer.
Flink til å følge opp.

Den beste legen jeg har møtt

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Kristin er en lege jeg møtte for et par måneder tilbake. Jeg har en del helseproblemer, og i møte med henne har jeg følt meg ivaretatt. Hun er en lege som tar deg på alvor, henviser videre med en gang dersom det trengs. Hun er grunnen til at jeg fikk operert meg mye tidligere enn hva som var planlagt ettersom jeg var i mye smerter. Det er virkelig en lege som står på for sine pasienter, og tar seg god tid til deg!

Forståelsesfull og lyttende

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Har hatt Kristin som min fastlege i 2 år ca, og er veldig fornøyd. Det kan ta litt tid å bestille time, men om det skulle haste får man lett akutt-time samme dag om man ringer tidlig.

Kristin er veldig lyttende og forståelsesfull. Mye empati, og man føler seg ikke til bry uansett hvor mye man spør, eller hvor lang tid man bruker. Hun er ikke stresset i det hele tatt, og det er veldig viktig for meg hos en lege. Der av kan det være noe forsinkelser, men ikke betydelig mye. Bedre med en lege som tar seg tid og er nøye.

De er også veldig flinke til å sette blodprøver på Nitelva. Har truffet med en gang alle ganger, og de fleste andre steder har de bommet opptil flere ganger, og noen ganger gitt opp.

Eneste negative er at hun har legekontor alene, og at hun da er utilgjengelig i ferier, ved kurs osv.. Da blir man "henvist" til kontoret til Mariadasan som er veldig lite hyggelig og behjelpelig. Synd det ikke er flere leger som kan steppe inn om Kristin ikke er tilgjengelig.

Trygg og imøtekommende!

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Kristin er uten tvil den beste legen jeg har hatt.
Det kan ofte være litt forsinkelser når man møter til timer, men jeg har aldri følt at hun stresser. Selv om hun er forsinket, har hun alltid tid til å lytte, og svarer godt på spørsmål.
Det er veldig enkelt få timer, og hun tar alle problemer seriøst. Dette er en lege jeg føler jeg kan ta opp alle problemer med, uten å være masete.
Hun kan gjerne ta noen ekstra undersøkelser, bare for å være helt sikker, og det gjør at jeg føler meg veldig trygg med henne som lege.
Sekretærene er også veldig koselig, og dyktig! Jeg har sprøyteskrekk, men har ingen problemer med å gi blodprøver hos dem.
Jeg liker også at det er psykolog tilknyttet kontoret, hvor det er enkelt få time.

Flott lege

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Kristin lytter og gjør alltid det hun kan for å finne løsninger. Veldig dyktig lege som gjør at du føler deg i trygge hender.