Nitelva Helsesenter

Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Nitelva Helsesenter

Hyggelig og lyttende, flink med barn

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Har vært veldig fornøyd med Silje, både for meg selv og mitt barn. Hun er empatisk, tar deg på alvor, sender videre til spesialister ved behov, og har barnetekke. Synd vi må bytte pga. flytting.

Har generelt sett vært veldig fornøyd med Nitelva legesenter, selv om det av og til har vært ekstremt lang ventetid selv når man har bestilt tid på forhånd. Det er ille når man har små barn med. Dyktige på laboratoriet, og alltid vennlige og høflige i skranken.

Effektiv og imøtekommende

Lege: Laura Annikki Helskog Skrevet

Tillitsfull, profesjonell og effektiv men tok seg samtidig nok tid. Hun fremstår som en trygg og god lege.

Imøtekommende og dyktig

Lege: Silje Helene Waaler Aslaksen Skrevet

Det var første gang jeg var hos Silje, og møtte en imøtekommende og kunnskapsrik lege. Følte jeg ble sett og hun er lett å prate med. Tar tak i selv «ubetydelige» ting. Og selv om hun var etter skjema følte jeg ikke at hun hastet med å få meg ut og neste pasient inn. En av de beste legene jeg har hatt.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Kristin er en fantastisk dyktig lege med god fagkunnskap og mye empati og forståelse.

Hun tar seg god tid og jeg føler meg ivaretatt og forstått. Det kan medføre forsinkelser, men det går bra når en får så god hjelp. Hun stilte opp som en god samtalepartner da jeg hadde det vanskelig for noen år siden, og hjalp meg så jeg klarte å stå i jobben og ikke bli sykemeldt. Alle mente jeg burde sykemelde meg, men jeg ønsket ikke det, og da støttet hun meg så jeg klarte å stå i jobb.

Håper det blir flere leger slik at en slipper å dra til andre legesenter når hun er borte, slik som dr. Prytz som ikke kan måle seg på faglig eller medmenneskelig kompetanse.

Sekretærene er også hyggelige og behjelpelige!

Om jeg skal flytte noen gang, må Kristin også flytte så jeg kan beholde henne!

>Kunnskapsrik, trygg, interessert i pasienten

Lege: Kristin Undheim Skrevet

Kristin tar seg alltid god tid, hun forsikrer seg alltid om at jeg forstår de meldinger hun gir, undersøker grundig, tar alle mulige prøver ved årskontrollen. Ordner omgående med henvisninger til f.eks. utvidede undersøkelse ved sykehus, røntgeninstitull e.l.

Hvis det er noe med prøver som skurrer så blir jeg omgående innkalt til ytterligere kontroll. Jeg har brukt henne i ca. 4 år og har aldri vært misfornøyd eller følt at jeg har fått for lite/dårlig informasjon.