Triangel Legesenter

Telefonnummer465 00 900465 00 9 ...
Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Triangel Legesenter

kunnskapsrik og trygg på yrke sitt

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Sara Klefsås er en god samtalepartner, hun er rolig og behagelig som gir meg som pasient en god trygghetsfølelse. Tar meg som pasienten på alvor og henviser meg videre ved behov

Ansvarsfull

Lege: Hanna Haugan Størseth Skrevet

Blir ivaretatt. Lyttende. Og tar tak i ting. Føler meg trygg. Er hun usikker på noe konferere hun med eksperter.

Flink, meget god barnelege

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Ypperlig service, tar promblemer på alvor og nøler ikke med å underøske med andre for å gi gode svar. Henviser videre dersom hun ikke kan gi svar selv. God på videre oppfølging. Har henne også til mitt barn, er helt fantastisk barnelege.

Lite empati og manglende kunnskap

Lege: Tone Camilla Ringen Skrevet

Ble møtt med lite empati, og manglende kunnskap. Følte meg ikke sett og fikk ikke hjelpen jeg trengte. Vært der flere ganger, og hatt noen hyggeligere møter, men tilliten er dessverre svekket når man ikke får hjelpen man trenger og ikke blir møtt med god nok kunnskap.

Uinteressert, kald og lite imøtekommende

Lege: Hanna Haugan Størseth Skrevet

Følte meg til bry fra jeg gikk inn døren. Stilte lite spørsmål, virket irritert og stresset, sendte meg til lab for prøver uten å informere om hva eller hvorfor. Var uinteressert i historikk ang problemet jeg var inne for (akutt). Ga resept på smertestillende uten å noen som helst formening om hvorfor smertene var der.
Empati og kommunikasjon er viktig i jobb som fastlege. Hun hadde dessverre ingen av delene i møte med meg.