Triangel Legesenter

Telefonnummer465 00 900465 00 9 ...
Parkvegen 1 A 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Triangel Legesenter

Litt lite empatisk

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Flink til å hente informasjon når sykdommen er utenfor hennes kompetanse, og tar nødvendige prøver. Virker litt uinteressert og lite empatisk når det kommer til det emosjonelle ved å være syk. Kan tenke meg at hun blir feil lege for de med psykiske vansker.

Grundig og punktlig lege

Lege: Olaug Høiberget Skrevet

Har hatt Dr Høiberget i snart 25 år. Hun er en grundig, tillitsfull og punktlig lege. Lyttende til hva du har å si. Henviser til andre instanser mens du sitter der, alltid punktlig på timene.
Noe vanskelig å få kontakt når du ringer til legekontoret ,men hyggelige folk som jobber der. Anbefales

Lite forståelse

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Ho er flink til ting som handler om det fysiske, men forstår ikke det psykiske gir deg litt hjelp også plutselig skal ho ta vekk hjelpa før man begynner på den virkelige hjelpa på dps.

Uinteressert, stresset

Lege: Hanna Haugan Størseth Skrevet

Skulle legge inn resept på paracet, men viste seg at hun glemte dette da jeg skulle hente den ut på apotek. Hadde også to andre henvendelser som var viktige for meg, men hun stressa og virket mest interessert i å få meg ut av kontoret.

Bytt Lege!

Lege: Sara Klefsås Skrevet

Liten forståelse og viser null sympati ovenfor meg som pasient og mitt problem. Jeg fikk beskjed om å trene, og hvis jeg følte meg dårlig var det bare å sette meg ned. Ville ikke ta noen tester eller sende meg videre og virket overfladisk igjennom hele besøket. Jeg ble indirekte kalt tykk, noe som resulterte i at jeg gråt etter jeg kom ut fra Triangelen.