Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Nygaardsgata AS

Fantastisk fastlege

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Hanne Sofie er en fastlege som jeg er 100 % fornøyd med - hun fremstår hyggelig, rolig, lyttende, effektiv og faglig dyktig. Hun tillater at jeg tar opp flere problemstillinger i en konsultasjon, tar det aktuelle på alvor og er rask til å henvise videre ved behov. Rådene jeg har fått har også vært effektive.
Jeg anbefaler Hanne Sofie på det sterkeste, og er lei meg for å måtte bytte fastlege grunnet flytting.

Helt topp fastlege!

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Lyttende og oppriktig interessert fastlege.
Hun vet hvorfor du kommer og gir følelsen av at hun har god tid til deg.
Jeg er selv helsepersonell (vi er de verste pasienter) og hun lytter til egne vurderinger og diskuterer hvis nødvendig. Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min.

Fantastisk lege!

Lege: Line Brekke Skrevet

Ofte ventetid fordi hun bruker god tid med pasientene. Det er bare et pluss alt i alt! Hun ser deg som menneske. Stoler på henne 100% Vært pasient en årrekke! Ser noen klager på ditt og datt, men det hører med yrket at noen ikke blir fornøyd om de ikke får viljen sin. Alle jeg kjenner som går hos henne har bare lovord. En lege skal gi ansvarlig behandling, og ikke f.eks. dele ut medisiner over en lav sko. Hun er dyktig der.

Trygghet

Lege: Line Brekke Skrevet

Fantastisk lege. Man føler seg alltid trygg og godt ivaretatt. Vil absolutt anbefalle henne på på det sterkeste.

Trygg og nøye

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Fantastisk lege som er nøye, hun lytter og ser pasienten. Har en ro som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt. Anbefales varmt.