Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Nygaardsgata AS

Trygghet

Lege: Line Brekke Skrevet

Fantastisk lege. Man føler seg alltid trygg og godt ivaretatt. Vil absolutt anbefalle henne på på det sterkeste.

Trygg og nøye

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Fantastisk lege som er nøye, hun lytter og ser pasienten. Har en ro som gjør at man føler seg trygg og ivaretatt. Anbefales varmt.

Verdens beste fastlege

Lege: Line Brekke Skrevet

Jeg har hatt Line Brekke som min lege siden fastlegeordningen startet. Hun er virkelig en stjerne av en lege. Føler meg veldig godt ivaretatt, hun tar seg tid, ser deg som pasient, blir kjent med den du er. Absolutt alt følges opp og hun gjør meg trygg på at vi finner beste behandling. Hun har fulgt meg gjennom to graviditeter og er nå også fastlege for barna mine. Hun har alltid vært ekstremt flink med de! Vi er ekstremt takknemlige for å ha Line som vår fastlege. At det er ventetid på å komme inn noen ganger mener jeg er et godt tegn, det betyr og viser at hun bryr seg! for de gangene jeg selv har trengt ekstra tid har hun aldri sett på klokken bare gjort alt hun har kunnet for å hjelpe og hun viser tydelig at hun bryr seg. Det er for meg det aller viktigste hos en lege. Line er rett og slett verdens beste fastelege❤️

Trygg og tillitsfull

Lege: Kathrine Hannestad Skrevet

Imøtekommende, hyggelig og ser deg som menneske. Hun bruker den tiden hun trenger og spør om det er noe mer hun kan hjelpe med, selv om det kanskje ikke var hovedgrunnen til at du kom.

Dyktig i møte med pasienter

Lege: Kathrine Hannestad Skrevet

Fremstår genuint opptatt av å hjelpe. Tydelig i rådene sine til meg som pasient. God til å lytte. Klarer å finne gode løsninger sammen med meg.