Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Nygaardsgata AS

Den hyggelig og profesjonelt lege

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Awais er en meget profesjonelt, imøtekommende og hyggelig lege. Henviser uten tvil, ser deg i øynene og viser at han lytter. Tar seg god tid og bruker humor for å "løsne på stemningen", samtidig som han opptrer profesjonelt og alvorlig overfor deg som pasient og andre instanser. Jeg er kjempe glad i ham.

Den riktige 👍🏼

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Awais er kjempeflink, han lytter, og er kjempe-flink med ungene, og det er kjempe viktig. Har ikke noe galt å si om de vurderinger som er blitt gjort, og behandlingen han gir. Og vi er en familie med lang sykdommshistorie. Vil så absolutt annbefale han han er dyktig i et bredt spekter 😊👍🏼

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Muhammad Awais Skrevet

En dyktig lege som lytter og tar seg tid. Alltid imøtekommende. Han jobber på en effektiv måte. Han forklarer ting godt og er flink til å gi råd. Han er hyggelig og hjelpsom og viser alltid fullt forståelse for pasientens situasjon. Han gjør sin beste for å hjelpe pasienten mest mulig. Du er den beste, det er alt jeg kan si om dr. Awais.

Bestemt og lite lyttende

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Ble overført til denne legen da min egentlige fastlege ble pensjonert, og opplevelsen har vært utelukkende negativ. Gir deg lite tid til å forklare, vanskelig for å lytte på det man som pasient egentlig sier, virker å ønske at legetimen skal bli fortest mulig ferdig.

Forskjellen fra tidligere lege til Awais var som natt og dag.

Noe som også trekker ned er selve legesenteret. Etter konkursen virker de i skranken fullstendig rådløse og gjør ikke som de selv avtaler over telefonen.

Ofte fraværende

Lege: Line Brekke Skrevet

Når man får time hos Brekke er hun hyggelig og humoristisk selv om hun er stresset. Man må ofte vente en time før man kommer inn til henne, hvis man får time. Det er ikke helt greit, når man har flere helseplager som påvirker hverandre, å hele tiden komme til vikarer, eller vikarer for vikarer og måtte forklare sykdomsbildet sitt for hver enkelt. I år er hun bare tilgjengelig på en dag, så jeg får ikke snakket med henne om viktige bekymringer. Jeg skulle også ønske at hun var bedre på å ta meg alvorlig angående de store tingene. I dag satt jeg nesten 20 minutter og ventet på at helsesekretæren skulle svare, denne gangen møtte jeg en hyggelig person (det har ikke alltid vært slik), men vikaren var syk, så jeg måtte gå til en annen, som forsåvidt er greit når det gjelder luftveisinfeksjon, men fikk sen time (men glad for at jeg fikk time) og råd om å ringe legevakta (!) dersom jeg ikke fikk puste. Synes det er trist hvis jeg skal måtte ty til legevakta når jeg har fastlege.
Ganske skuffet...