Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Nygaardsgata AS

Utrolig dyktig og forståelsesfull

Lege: Karianne Lønn Sannrud Skrevet

Etter flere år med dårlige opplevelser, har jeg endelig møtt en fastlege som ikke dytter meg ut døren etter kort tid. Karianne er utrolig dyktig med mennesker, imøtekommende og gjør alt hun kan for å hjelpe.

I de fleste tilfeller går jeg fra legesenteret med en løsning på problemet mitt, men hun nøler ikke med å henvise videre om nødvendig. Så langt har jeg blitt møtt med forståelse og et stort ønske om å hjelpe. Opplever henne som en lege med mye kunnskap. En utrolig dyktig og trygg lege, som lytter og viser forståelse for din situasjon.

Legesenteret i sin helhet har hyggelige ansatte. Liten ventetid før timene og enkelt å komme i kontakt over telefon. Gode digitale løsninger for de som bruker dette, og man får svar i løpet av kort tid. God plass på venterommet, tilgang til toalett og vanndispenser. Ryddig og rent, generelt en bra opplevelse og et bra helhetsinntrykk.

Fantastisk sympatisk og dyktig lege.

Lege: Hanne-Sofie Spenning Dahlback Skrevet

Kanskje den beste legen jeg har hatt noen gng.
Hun er nøye, hun følger opp, man blir tatt på alvor og hun har nok dypere kunnskap enn bare pensum.
Hun virker rett og slett dypt engasjert i pasienten og dennes helsebilde.

Anbefales lett.

Menneske

Lege: Line Brekke Skrevet

Hun er en lege som følger opp. På tross at hun har mye og gjøre. Veldig tydelig som menneske og fastlege. Mange av hennes pasienter trenger det. Og galgenhumor er bra.

Verdens beste fastlege

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Veldig flink til å lytte, tar seg god tid til å undersøke, engasjere seg og ikke minst bryr seg om pasientene. Faglig dyktig.

En dårlig lege

Lege: Muhammad Awais Skrevet

En lege som vil ha deg ut fort fra kontoret ..får ikke sagt noe ...dårlig til å gi svar på prøver .
Jeg tok Mr for snart en mnd å ikke fått svar .når jeg spør .får jeg til svar du som er så ung er ikke syk .
Så både stoffskifte og blodtrykk er ikke farlig du er ung ...
Å jeg som trodde på det som var skrevet her på siden .