Legene i Nygaardsgata AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Nygaardsgata AS

En dårlig lege

Lege: Muhammad Awais Skrevet

En lege som vil ha deg ut fort fra kontoret ..får ikke sagt noe ...dårlig til å gi svar på prøver .
Jeg tok Mr for snart en mnd å ikke fått svar .når jeg spør .får jeg til svar du som er så ung er ikke syk .
Så både stoffskifte og blodtrykk er ikke farlig du er ung ...
Å jeg som trodde på det som var skrevet her på siden .

Dårlig service og behandling

Lege: Karianne Lønn Sannrud Skrevet

Jeg har blitt behandlet meget dårlig av henne. Hun har ingen respekt for pasienten som trenger henne og gir dårlig rådgivning og misliker å bruke mye tid med meg.
Dette er ikke oppførsel av en lege som har lovet å hjelpe pasienten!

Fast lege

Lege: Muhammad Awais Skrevet

Står mye fint på side hans om vurderinger , men dette stemmer jo ikke i april 2021 .for nå har han fått fylt opp med pasienter . Nå ser vi at han ikke rekker det han sier og skal gjøre . Ting som skulle ta 1 uke på svar nå 7 uker og fortsatt ikke noe svar . Er dette nye trend på fastleger i Norge .

Beste legen, trygg og kunnskapsrik

Lege: Muhammad Awais Skrevet

En lege som lytter og tar pasienten på alvor. Tar seg alltid tid, gir tilbakemeldinger og inngir trygghet.
Jeg føler meg alltid utrolig godt ivaretatt og får alltid god behandling!

trygg oglyttende

Lege: Karianne Lønn Sannrud Skrevet

veldig fornøyd med denne fasrlegen . følte meg godt ivaretatt og sikker på hennes avgjørelser .jeg hadde en veldig flink fastlege ,så flyttet jeg og ble nødvendig og bytte. jeg ble veldig glad for at jeg fikk god kjemi med den nye fastlegen .Hun er lyttende og lett og snakke med.jeg føler meg trygg på at hun vil følge meg godt opp i tiden som kommer.Da jeg har hatt alvorlig langvarig sykdom.er også fornøyd med de andre ansatte der og det betyr også mye .jeg vil annbefale denne fastlegen .