Gulset Legekontor DA

Telefonnummer35 50 55 2035 50 55 ...
Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Gulset Legekontor DA

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik lege

Lege: Kristin Prestegaard Skrevet

En fantastisk fastlege som oppriktig gjør det hun kan når man trenger medisinsk hjelp og for å finne den beste medisinske løsningen. Man føler seg så godt ivaretatt og blir lyttet til og vidresendt til spesialisthelsetjeneste når det er nødvendig. Beste fastlege man kan få.

Anbefaler ikke denne legen

Lege: Per Hoff Skrevet

Dette er en lege jeg ikke skal gå til noen gang igjen. Han klarer ikke å møte på følsene mine i en traumatisk uvisst situasjon. Jeg føler også at han lar ting gå litt for langt enn å heller ta «prøver» som kan finne ut av problemet. Jeg føler at hvis det er litt mere komplisert tilstand/sykdom som trengs å tenke utenfor boksen, er han en lege som heller «gir opp» han tar heller at det er psyken og ikke fysisk, noe som jeg mener kan være farlig. Jeg ønsker og trenger en lege som tar meg på alvor og som klarer å tenke utenfor boksen og booke prøver. Det kan nok hende at grunnen per hoff er på denne måten, er fordi han er litt gammeldags lege.

Verdens beste

Lege: Kristin Prestegaard Skrevet

Virkelig den beste legen noen kan ha. Tar deg på alvor , er kunnskapsrik og tar seg tid. Sender henvisning videre og følger opp på en måte jeg ikke har sett hos noen andre før. Tusen takk Kristin!!!

Dyktig lege/ lang tid for å få time

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Jeg har vært kjempe fornøyd med Anniken som lege. Hun er omtenksom, imøtekommende og viser at hun ser menneske og ikke bare sak. Hun er flink på å stille gode spørsmål og er faglig oppdater og dyktig. Hun ser sin faglig ferdigheter men ser hvis det ikke rekker til og henviser til spesialist, hvis det skulle trenges.

Det eneste grunnen jeg valgte å bytte til annen lege er at hun har så lange tider for å få time.eller så er jeg fornøyd.

Anbefaler hun men eneste du må ha baktanke er at du må tåle å vente et par uker før du får time. Samtidig er legekontoret veldig flink på å henvise til annen lege på huset hvis det er behov for akutt.

God pasienthåndtering

Lege: Per Hoff Skrevet

Alltid hyggelig, lyttende og tilstede når jeg er til konsultasjon. Etter min vurdering så gjør han gode vurderinger utfra opplysninger som blir gitt og egne observasjoner. Har alltid følt meg trygg på jobben Per Hoff gjør som min primærlege.