Gulset Legekontor DA

Telefonnummer35 50 55 2035 50 55 ...
Nyhusveien 8 B 3726 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Gulset Legekontor DA

Effektiv

Lege: Per Hoff Skrevet

Har hatt han som lege i 4 år, og han har alltid hjulpet meg ut av kniper. Han er kjapp med å skrive medisin, og løser problemet umiddelbart. Synd at han er så mye borte nå. Pga hans vikar må jeg dessverre bytte lege, men bytter gjerne tilbake da Hoff kommer tilbake. 😊

seriøs lege

Lege: Per Hoff Skrevet

Veldig fornøyd med denne legen. Han har ofte noe dårlig tid, noe som gjelder alle leger, så det gjelder å fatte seg i korthet.
Hyggelig mann.

Nøye og kunnskapsrik

Lege: Kristin Prestegaard Skrevet

Utrolig flink lege som møter deg med respekt. Hun tar deg på alvor og virker oppriktig interessert i å hjelpe.
Svært fornøyd.

Trygg, kunnskap og veldig forståelsesfull

Lege: Kristin Prestegaard Skrevet

Kristin har vært min fastlege siden jeg kom til Norge i 2008, nå er jeg så lei meg at jeg må bytte fastlegen pga har flyttet til en annen by :( ;(
Hun er alltid interessert, virker oppriktig engasjert og jeg opplever henne som et medmenneske som ser deg. Hun er en god lytter, forståelsesfull, tar deg alltid på alvor, henviser videre ved behov og tar seg god tid. Hun hører på hva du sier og vil gjerne høre hva du tenker og mener.
At hun noen ganger er litt forsinket til timen, er et godt tegn. Hun bruker nemlig den tiden som trengs til hver pasient.
Kunne ikke fått en bedre fastlege… Takk for alt kjære kristin.

Dyktig, snill og topp service.

Lege: Anniken Aase Sommerfelt Skrevet

Lett å få kontakt med legekontoret og de er raske til å gi hjelp.
Sommerfelt har vært vår fastlege i mange år, vi får alltid hjelpen vi trenger, samtidig som hun er blid og hyggelig. Følger opp, og viser omsorg for sine pasienter.
Kan anbefales på det varmeste.