Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Bystranda legesenter

Turnuslegene behandler pasientene hele tiden

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Jeg har hatt Holgeir Skjeie som lege i flere år (mest på grunn av at de hadde praksis på Hellemyr), men har bare truffet han selv et par ganger. Det er alltid en turnus lege som jeg får time hos. Når de nå er flyttet til kvaderaturen er det ikke noen grunn til å benytte en utilgjengelig lege lenger.

Veldig fin lege!

Lege: Bernt Magdy Salib Skrevet

Han hører etter når du prater og vil ditt beste. Han er indremedisiner og ellers meget kompetent. Sympatisk og lyttende.

:))

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

jeg er veldig fornøyd med denne legen. Føler meg hørt- sett- ivaretatt og trygg.Veldig glad for å få plass hos henne etter 2 tidligere fastleger som ga meg lite tro på at der var noen dyktige og interesserte leger å ta av. Hun tar yrket sitt på alvor. Kan ikke få rost henne nok.:)

En dyktig lege

Lege: Bernt Magdy Salib Skrevet

Jeg følte meg hørt. Han var lett omgåelig og en dyktig lege

Fantastisk fastlege.

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Ulrikke er en fantastisk fastlege. Byttet til henne når hun var helt ny på Bystranda legesenter. Jeg byttet grunnet Min tidligere fastlege aldri hadde tid til meg og ikke tok meg seriøst. Hun er svært effektiv på en positiv måte, hun gjør det hun skal og får deg videre fort om du skal henvises eller lignende. Hun har alltid tid til å besvare spørsmål enn måtte ha og jeg føler ALDRI at jeg ikke fikk svar på noe det jeg lurte på. Virkelig å anbefale :)

Legekontoret er nytt og flott. Det eneste negative jeg kan si er at sekretærene er treige og litt ufine til tider. Men besøket hos legen veier opp for det.