Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Bystranda legesenter

En lege som tar deg på alvor

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Jeg opplever å bli tatt på alvor av denne legen. Kan, som andre sier, være vanskelig å få time på kort varsel.. Ellers er det svært sjelden jeg blir sittende å vente på å komme inn til timen. Det er et pluss.

Begrenset tilgjengelighet

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Dr. Skjeie har begrenset tilgjengelighet. Han har heldigvis også andre interesser enn å være fastlege. Derfor kan det ta noe tid å få time. Men når du først har fått time fremstår Skjeie som en lege som tar deg på alvor. Men han har ikke tid til småprat. Kanskje nettopp på grunn av det, kommer jeg stort sett inn på tiden uten for mye venting. Han fremstår som en trygg og god lege. Jeg fortsetter hos han :-)

Nedlatende og overdrevent selvsikker

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Har du en datter som sutrer og har "vondt i magen"? Ikke bruk denne legen! Har du symptomer utover det helt banale ? Ikke bruk denne legen!

Dyktig lege

Lege: Anne Furuborg Skrevet

Jeg får alltid hjelp og blir tatt seriøst. Har blitt henvist til spesialist, røntgen, ct osv ved behov. Hun er alltid hyggelig og imøtekommende. Sjelden ventetid på venterommet, maks 10-15 minutter. Får time i løpet av 2-3 dager. Raskeste timen jeg fikk var to timer etter at jeg ringte.
Har hatt samme lege siden jeg var barn, og har ingen planer om å bytte.