Lørenskog Legesenter

Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar

Siste vurderinger av behandlere ved Lørenskog Legesenter

Dyktig på mange områder, men ikke flink til å møte deg med forståelse

Lege: Bojan Popovic Skrevet

Det er mye bra og jeg har som oftest vært veldig fornøyd. Han stiller kontrollspørsmål for å være helt sikker på at han har forstått problemstillingen.

Har litt dårlig erfaring med tanke på den psykiske helsen. Var i en vanskelig situasjon, men opplever at jeg ikke blir møtt på en god måte. Opplevde det som litt nedlatende, selv om jeg tror tanken var å motivere meg.

Alt i alt helt greit, men har forbedringspotensiale på det mellommenneskelige.

En meget god fastlege

Lege: Mohammad Omar Pervez Skrevet

Har hatt Omar som fastlege siden 2014. Han har fulgt meg fra studier, gjennom utredninger, blodprøver, nedtrapping og seponering av medisiner + mye mer. Er veldig fornøyd med oppfølgingen, og det er sådan synd å miste ham som fastlege nå som han går over til Lørenskog.

Empatisk, lyttende, kunnskapsrik, godt humør. Men det nesten største plusset er hvor raskt man får svar på Pasient Sky. På den måten trenger man ikke å bestille en konsultasjon for å få raske avklaringer eller repeter. Kan være litt lang responstid på telefon, samtidig får man svar på det meste gjennom pasientsky, inkludert timebestilling. Er det en hastetime får man som regel time på dagen, eller dagen etter.

Veldig dårlig lege

Lege: Bojan Popovic Skrevet

Det er en lege som ikke er lydhør og avbryter samtalen konstant. Han lar deg ikke forklare hva utfordringene er og kjører alltid sin egen agenda. Er veldig lite profesjonell og veldig lite interessert å hjelpe. Har vært hos denne legen flere ganger, men får ikke nytte av han. Bytter fastlege!!

Legetime er ingen monolog. Det er viktig med bra kommunikasjon og at begge parter blir hørt slik at man finner en felles og fornuftig løsning for pasienten.

Besvart av Bojan Popovic

Kompetent lege med de rette sosiale ferdighetene

Lege: Karianne Engen Jacobsen Skrevet

Jeg føler meg alltid hørt og sett av Karianne, og jeg opplever at hun virkelig liker jobben sin og pasientene sine. Hun er flink til å forklare og kommer med gode forslag/løsninger til meg som pasient. Hun følger også opp og gir raskt tilbakemeldinger på prøvesvar.

Veldig profesjonelt!

Lege: Bojan Popovic Skrevet

Han er en veldig hjelpsom lege, han kan jobben sin, han vil alltid lytte og hjelpe, han forlot meg aldri med problemene mine, hver gang jeg ble kurert. Hjelp, sympatisk, snill, god lege