Hå helsesenter, legekontoret

Lyngvegen 14 4365 Nærbø

Siste vurderinger av behandlere ved Hå helsesenter, legekontoret

Følelse av gå til en nær venn

Lege: Arne Christian Njærheim Skrevet

Jeg føler meg som jeg går og besøke en nær venn. En venn jeg ikke har sett på en stund, hver gang jeg er hos min fastlege.

En venn som tar seg tid til å møte deg, har tid til å slå av en prat. En venn som du går til når du virkelig trenger hjelp (det hender jeg stikker innom bare for å holde kontakten varmt).

Jeg går alltid ut av legekontoret med et smil, en følelse av være på rett spor, friskere og tryggere.

Beste legen eg har hatt!

Lege: Arne Christian Njærheim Skrevet

Han har alltid tid til deg, lytter og bryr seg. Har aldri opplevd en lege så bryr seg så mye så han, er utrolig nøyaktig og du får aldri følelsen av at han helst vil ha deg ut fordi neste pasient venter. Litt forsinket av og til men det er verdt ventetiden.

Enestående, samvittighetsfull.

Lege: Anette Gravdal Skrevet

Anette er et unikum, hun stiller opp langt ut over hva man kan forvente, hun følger opp, hun er grundig, hun er samvittighetsfull. Uansett hvor travelt hun måtte ha det, finner hun løsninger - om ikke der og da, så finner hun en åpning en annen dag. Hun har mer enn en gang vist seg å ha kvaliteter som eldre og mer erfarne leger har mistet et sted på veien. En virkelig god lege som har godt vare på meg gjennom lang tids helseproblemer.

Veldig flink!

Lege: Erik Bertheussen Skrevet

Er veldig fornøyd med han som lege. Han lytter til deg og viser at han oppriktig bryr seg om deg, samtidig som han hjelper deg på best mulig måte. Han husker deg også igjen, noe som betyr veldig mye for meg (og andre), så jeg slipper å gjenfortelle ting hele tiden. Ingen ting å utsette på han!

Beste legen eg har hatt !

Lege: Erik Bertheussen Skrevet

Flink til å lytte og veldig god til å sette i gang ting .Tar dei prøvene som trengs og finn han ikkje ut noko sender han deg videre .Ringer opp om du må vente på svar ,han har alltid pasienten i fokus .