Norheim legesenter DA

Austbøvegen 10 5542 Karmsund

Siste vurderinger av behandlere ved Norheim legesenter DA

Trygg og behagelig

Lege: Alireza Rahmati Skrevet

Tar tak i de fleste spørsmål og er flink og forklare eventuelle ting som jeg lurer på.slipper å sitte på venterommet og vente på å komme inn, og han er alltid hyggelig i sin fremferd.

Den beste fastlegen du kan få

Lege: Matthias Christoph Fritzsche Skrevet

En trygg, kunnskapsrik og svært dyktig lege som alltid tar seg tid til deg. Han er tydelig, alltid presis og har hjerte med seg. Utrolig betryggende å vite at jeg blir godt i varetatt om jeg har behov for legehjelp. Kunne ikke drømt om en bedre fastlege.

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Alireza Rahmati Skrevet

Hyggelig og imøtekommende. Tok seg god tid og lyttet til den aktuelle problemstillingen.

Snakker dansk, men hadde ingen problem med å forstå hva han sa.

Veldig bra..

Lege: Hilde Nummedal Skrevet

Hun er dyktig, engasjert, sympatisk og seriøs. Hun tar seg god tid og har satt seg godt inn i pasientens behov og helsetilstand. Dessuten er hun akkurat passe personlig. Det er litt ventetid både når det gjelder å få time og på venteværelset, men det tar jeg som et tegn på at hun er dyktig og seriøs.Som sagt - jeg er heldig og privilegert som har fått henne som fastlege.

Dyktig lege og god lytter

Lege: Matthias Christoph Fritzsche Skrevet

Hadde Matthias som fastlege i 5+ år. Det første han spørte meg, var: "Hva kan jeg hjelpe deg med?". Utrolig nok er han første legen som stiller meg et så simpelt men effektivt spørsmål.

Samme innstilling har han siden beholdt i alle år. Han er en flink lytter somtar til seg hva pasienter forteller ham, samt han er godt oppdatert på nyere utviklinger i legefaget.