Nesoddtangen Legesenter

Vestveien 51 1452 Nesoddtangen

Siste vurderinger av behandlere ved Nesoddtangen Legesenter

Trygg, grundig og kunnskapsrik

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Anna Hødnebø som fastlege. Hun lytter godt, tar meg på alvor og med respekt. Hun er grundig, nysgjerrig, empatisk og kunnskapsrik.

Kunnskapsbasert og rask respons

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Jeg har alltid fått svært god hjelp av Anna og er meget fornøyd med henne som fastlege. Hun gir gode forklaringer, er flink til å høre på det jeg har å si, og gir konkrete tilbakemeldinger. Jeg opplever at hun tar bekymringen min på alvor, og inviterer meg alltid til å følge opp om behandlingen ikke hjelper.

Mest omtenksomme menneske jeg har hatt som lege

Lege: Gro Henriksen Skrevet

Gro har vært der for meg hele tiden da jeg har trengt det så derfor vil jeg ha henne tilbake som lege hun forstår å hun bryr seg virkelig om pasientene sine

Duktig och lyssnar på en

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Känner mig väldigt trygg när jag är hos Anna. Hon är duktig och har alltid tagit mina problemställningar seriöst.

Arrogant

Lege: Anna Linn Bendiksen Hødnebø Skrevet

Byttet til Hødnebø, og ble SÅ skuffet. Hun er arrogant og nedlatende. Hun bruker sin legeprofesjon til å få deg til å føle deg liten og dum. Noen år til som lege, så kanskje hun kommer seg. Har imidlertid byttet henne ut nå, og er glad for det. Håper jeg slipper å komme til henne som legevaktpasient.