Skeiane Legesenter

Asheimveien 2 4318 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Skeiane Legesenter

Kjempeflink fastlege

Lege: Kjetil Meling Hetta Skrevet

Fastlegen min er kjempeflink til å finne løsninger til problemene mine og med oppfølging. Han har mye kunnskap og hjelper pasienter å bli bra igjen.

That's a keeper!

Lege: Burhan Sikandar Butt Skrevet

Et godt menneske som jeg kommer til å savne.

Jeg har følt meg sett og hørt og behandlet som et menneske når jeg hadde det vanskelig. Jeg er evig takknemlig fordi han overså detaljer som andre lager komplikasjoner av, så mine utfordringer og hjalp meg videre i helsesystemet.

Jeg beholdte han selv om beliggenhet aldri var topp, men blir nå tvunget over til ny lege ettersom han korta ned lista si (så blir nok bedre tilgjengelighet fremover).

Vanskelig å få en god dialog med.

Lege: Lene Østebø Kleppa Skrevet

Uten å gå inn på detaljer så føler jeg som pasient at jeg ikke ble ivaretatt i det hele tatt.
Vanskelig å få svar, selv etter purringer.
Er nok ganske fersk som lege, og bærer preg av dette.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Gabriel Lende Skrevet

Veldig fornøyd med Gabriel som fastlege. Trygg og forståelsesfull. Hører etter når man snakker og tar ting på alvor. Hører på hvordan pasienten har det, og blir sammen med pasienten enig om en vei å gå. Fantastisk dyktig og erfaren lege. Desidert den beste fastlegen jeg har hatt.

Absolutt en god lege

Lege: Cathrine Cecilie Oldeide Skrevet

Oldeide er en lege med mye forståelse, kan det hun prater om. Har stor tillit til henne. Jeg har vært i kontakt med andre leger, men får absolutt ikke samme opplevelse hos dem. Etter timer hos henne, sitter jeg igjen med at jeg føler meg sett og forstått. Hun tar meg på alvor.