Nytorget Legesenter

Klubbgata 5 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Nytorget Legesenter

Trygg, kunnskapsrik og fantastisk

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Beste legen man kan få, behandler en med respekt, er grundig, lytter og rask med henvise videre. Har god kompetanse og man trenger sjeldent vente lenge på time. Svarer raskt på e-konsultasjoner og tilbakemeldinger på prøvesvar. Har hatt lobben siden han var nyutdannet og har aldri opplevd eller hatt noen dårlige erfaringer med han. Han er rett og slett helt fantastisk. Skal lete lenge etter en mer forståelsesfull, behagelig og kunnskapsrik lege.

Svært kunnskapsrik og empatisk

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Dr. Waaler har vært min fastlege i fem år, og jeg er utrolig fornøyd. Han lytter og følger godt opp, er profesjonell og sympatisk, og jeg har inntrykk av at han virkelig bryr seg om pasientene sine. Han er alltid ærlig, selv når det er negative nyheter han formidler, som virkelig verdsettes. Anbefales varmt til andre!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Arild Lothe Skrevet

Trygg og kunnskapsrik, følger godt opp også i etterkant av konsultasjoner. Rask og effektiv, tar pasientene på alvor.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Jan Bjørnar Holen Skrevet

Har alltid god tid til meg, og er lyttende. Forklarer alltid på en måte slik at jeg forstår. Både meg og min søster har gått til han i flere år nå, og kommer aldri til å bytte fastlege.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Snezana Knezevic Skrevet

Hun var veldig hyggelig og imøtekommende. Jeg følte jeg ble lyttet til og tatt seriøst. Hun tok seg tid, og jeg ble spurt etter samtalen, om det er noe mer jeg ønsker å ta opp. Kan virkelig anbefales!