Nytorget Legesenter

Klubbgata 5 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Nytorget Legesenter

rolig omtenksom lege som finner gode lösninger

Lege: Arild Lothe Skrevet

Jeg er hos han så sjelden som mulig:D. Har fått skjeft utallige ganger for å komme for sent og sykdom har utviklet seg. Når jeg stiller opp hos kjenner han meg igjen og at jeg er ikke der uten grunn(ikke ute etter sykemld). Har tar meg på alvor, og finner lösninger utenom A4. Kjempe lege, og aldri kommer til å bytte

Kan anbefales!

Lege: Trygve Nesse Skrevet

Trygve fremstår rolig og reflektert, og tar meg og mine barn på alvor når vi kommer. Om nødvendig henviser han gjerne videre for å bekrefte eller utelukke sykdom.

Jeg reiser gjerne noen kilometer ekstra for å kunne ha Trygve som vår fastlege.

værste legen vi har vært borti

Lege: Arild Lothe Skrevet

Har tilfeldigvis vært borti Arild ved et besøk på Legevakten med et spedbarn som hadde en uavklart situasjon. Han oppførte seg uhøfflig og tok oss ikke alvorlig, Ba oss vente til over helga med videre undersøkelser selv om vi hørte personen i telefonen spurte om pasienten skulle inn på sykehuset for sjekk samme kveld. Dette påførte oss ekstra stress og unødvendig venting.

Ved en annen anledning ble jeg kjeftet på fordi jeg stilte opp en mandags morning på hans legekontor, da han mente jeg ikke var syk nok! Det var siste gang jeg var hos denne mannen,

Styr unna!!!

Skuffende

Lege: Arild Lothe Skrevet

Jeg er vant til å bli tatt på alvor og få god og adekvat behandling av Torgeir Gilje Lid på det samme legesenteret, men han var bortreist, så jeg ble henvist til Lothe. Der fikk jeg følelsen av å være til byrde, og ble litt provosert. Jeg er sjelden syk, og Lothe har aldri sett meg før, så hvorfor virket han så forutinntatt? Han burde heller begynne med noe annet.

Brukt Trygve Nesset i 7 år kommer meg ikke videre med utredning !!

Lege: Trygve Nesse Skrevet

Vanskelig og bestille time, eller att noen tar telefonen.Arogante unge mennesker i informasjonen, må vente 3 dager på faste medesiner. fra du tar kontakt.Borte fra jobb vær tirsdag.Legen har det bestandig travelt, liten tid.Ikke noe flik til og lytte.