Nytorget Legesenter

Klubbgata 5 4013 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Nytorget Legesenter

Kunnskapsrik

Lege: Trygve Nesse Skrevet

Trygve Nesse er en meget kunnskapsrik fastlege. Han gir meg gode, forståelige svar på det jeg lurer på. Han ser meg, forstår meg og lytter. Nesse er sympatisk, empatisk og balansert. Jeg er utrolig heldig som har Trygve Nesse som fastlege.

Mangler det vesentligste.. Innlevelse, empati, handling.

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Nedtur dette.Følte meg ikke sett og ivaretatt.Arrogant, og en dårlig lytter.Styr unna om du trenger en handlekraftig lege som ser deg og sluser deg videre om du trenger det.Ble ikke tatt på alvor og har blitt enda sykere.

Den beste fastlegen man kan ha

Lege: Stian Ellingsen Lobben Skrevet

Stian er oppmerksom, omsorgsfull, medmenneskelig og opptatt av å høre hva pasienten har å si. Gode kommunikasjonsevner. Henviser til spesialisthelsetjenesten ved behov. Føler meg sett og ivaretatt når jeg har time hos han. Har en lun humor som bidrar til en avslappet atmosfære.

Veldig skuffende opplevelse

Lege: Geir Helge Waaler Skrevet

Denne legen fikk meg til å føle meg dum og underlegen. Lider av kroniske sykdommer, vanskelig sykdomsbilde og vanskelig å finne ut av - hjelper ikke med en uinteressert lege.

Helt forferdelig opplevelse

Lege: Arild Lothe Skrevet

Tar ikke pasientene sine på alvor. Nedlatende oppførsel. Følte meg ikke hørt. Kan IKKE anbefales til noen.