Byhaugen Legesenter

Telefonnummer400 05 343400 05 3 ...
Randabergveien 45 4025 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Byhaugen Legesenter

Lydhør, handlekraftig

Lege: Eirik Viste Skrevet

For første gang føler jeg at jeg har en lege som ser hvem jeg er. Jeg liker ikke å klage og syte og har en tendens til å tøye strikken til jeg er på bristepunktet før jeg ber om hjelp. Han fanger meg da opp og gir meg behandling jeg trenger uten å føle jeg er dum.

Eirik ruler.

Lege: Eirik Viste Skrevet

God, rolig og ydmyk lege. Er ikke redd for å si fra om det er noe han er usikker på (og dermed kanskje må lese litt på nett), og bruker gjerne god tid på å forklare årsak og grunner.

Har hatt flere fastleger, men håper jeg aldri trenger bytte ut Eirik.

Eirik Viste .......................

Lege: Eirik Viste Skrevet

................... reddet livet mitt, og det er jeg selvsagt glad for i dag. Alternativet for meg hadde vært katastrofalt om ikke han hadde tatt seg tid til å bry seg.

Lege som forklarer sammenhengen for deg

Lege: Eirik Viste Skrevet

Er godt tilfreds med denne legen. Han tar seg tid til å lytte og forklarer ofte sammenhenger.

Ung, åpen og tillitsskapende - flink til å lytte - vil det beste - oppdatert!

Lege: Petter Enoksen Skrevet

Jeg sliter med et litt komplekst sykdomsbilde, og ble så lei av å ikke bli tatt på nok alvor av min fastlege gjennom mange år, at jeg bestemte meg for å finne en ny. Tilfeldigvis tok en Petter Enoksen inn nye pasienter. For en forskjell! Aldri har jeg blitt tatt mer på alvor enn siste 2 år. Han oppleves som flink og grundig, deler gode resonnement, og vil det beste for meg på individuelle premisser. Selv om det innebærer å teste ut nye medikamenter, gjentatt henvisning til andre eksperter eller diskutere forslag fra meg utenfor etablert medisin, tar han alle innspill på alvor og uten å i utgangspunktet kategorisk avvise noe. Kort og godt en moderne lege jeg trives med og stoler på. Ganske annerledes den den forrige.