Lene Dæhlen

Autorisasjon (1999)

Lene Dæhlen er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Lene Dæhlen

En solid lege med erfaring

Sørbyen legegruppe gir inntrykk av å ha utviklet forbedrede rutiner utad mot pasienter og innad mot det faglige miljø. Det bidrar til å styrke den enkelte leges arbeidssituasjon og pasientens egenopplevelse av helsetjenesten.
Jeg gir uforbeholden ros til Lene for hennes faglige dyktighet, noe jeg tror henger sammen med yrkeserfaring og hennes evne til å "lese" pasienten. Behandling dreier seg ikke bestandig om å utstede resepter eller henvisninger. Det ligger god legehåndtverk i en god samtale mellom lege og pasient uten PC -en i mellom. Takk Lene !

hobbypsykolog

Lene er den beste legen man kan ha når hun er på sitt beste, dessverre er hun også veldig dårlig når hun ikke er det, og jeg har opplevd det siste altfor mye.
Hun kommer ofte for sent til første timen, og deretter blir hun mer og mer forsinket utover dagen og dertil stresset.
Min datter på 10 beskriver henne som at hun bare sitter og ser på pcen sin
Jeg beskriver henne som lyttende og forståelsesfull, når hun har tid. Hun er også stressa, har dårlig tid og forutinntatt når hun har dårlig tid. Jeg føler at hun skulle ønske at hun var psykolog, at jeg ikke blir tatt på alvor med fysiske plager. Og jeg hadde for ofte en følelse av at hun syntes jeg var hypokonder når jeg var der.
Min sønn har en alvorlig kronisk sykdom, og jeg trenger en bedre lege for ham enn Lene kan være

Fantastisk lege!

Jeg opplever Lene som veldig grundig og flink, hun har alltid hatt tid til meg eller sønnen min når det er "prekært". Virker utrolig kunnskapsrik og har vært handlekraftig.

Stresset

Opplever Lene som stresset og får inntrykk av at hun vil ha oss ut igjen av døren før vi har satt oss ned. meget misfornøyd med service og tilgjengeligheten hennes. Hun er alltid forsinket.

Begge deler...

Hun er i utgangspunktet veldig faglig dyktig. Men veldig svingende humør. Noen dager er hun tydelig stresset og da opplever jeg henne som sur og lite imøtekommen. Fryktelig lang ventetid for å komme inn til henne da desverre.