Hans Anders Bernhard Hedlin

Bøler legesenter AS
Utmarkveien 1 0691 Oslo
Hans Anders Bernhard Hedlin er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Hans Anders Bernhard Hedlin

Vanskelig å komme i kontakt

Opplever at jeg sjelden får time når jeg trenger det, får ikke tilbud om time raskt nok utfra «akutthet», er blitt henvist til legevakten uten akutt behov for hjelp. Rett og slett vrient å få hjelp/time når man trenger det. Nå har jeg gitt opp og bytter lege.

Sympatisk og trygg

Jeg har hatt Hans Hedlín som fastlege i 15 år og setter stor pris på hans kunnskap og engasjement i meg som pasient. Konkret og vitensbasert, nøyaktig og til å stole på.

Verdens aller beste fastlege!

Hedlin er alltid imøtekommende, hyggelig, omsorgsfull og interessert i hva han kan gjøre for deg.

Hedlin er grundig i all sin legegjerning og det kan faktisk nesten oppleves som slitsomt å fortelle at man er syk, for han sender deg gjerne byen rundt til alle mulige spesialistundersøkelser for å innhente mest mulig informasjon om ditt sykdomsbilde før han stiller en eksplisitt diagnose.

Hedlin tar seg alltid god tid og bryr seg lite om dette går ut over den avsatte tiden for en konsultasjon, men om dette skulle føre til ventetid, venter man aldri forgjeves så lenge man venter på Hedlin! Er han fullbooket hele dagen og jeg trenger øyeblikkelig legehjelp, har jeg også erfart at han ofrer sin egen lunsjpause for å hjelpe. Jeg har opplevd mange leger i min levetid, men det er svært lenge mellom hver gang man treffer leger som er i klasse med Hedlin.

Hedlin er i tillegg meget kunnskapsrik og holder seg alltid oppdatert, og skulle man måtte ha øyeblikkelig hjelp fra en spesialist, ordner han dette hos en av sine mange kontakter mens man venter.

Hedlin innbyr også alltid til tillit og jeg føler meg alltid svært godt ivaretatt av Hedlin. Han er faktisk den aller beste lege i samtlige sammenhenger!

Vikar Halvor Einar Gilboe

Hadde bestilt vanlig legetime, men legen nektet å ta opp det jeg kom dit for å snakke om. Han hadde kun fokus på en av mange saker, å mente han kun hadde 20 minutter til rådighet og mente at jeg hadde vært der lenge over tiden, men jeg hadde kun vært der i 12 min. Jeg ble også sendt ut på en urinprøve som måtte tas på toalettet på venteværelse, men da måtte jeg også sitte på venteværelse med et plastbeger uten lokk midt blandt flere andre pasienter. Jeg føler også at jeg ikke kan åpne meg opp for denne vikaren, da han virker veldig stresset og ikke viser at han tar til seg det jeg sier. Dette har jeg opplevd ved hvert besøk jeg har vært hos han.

Vikar for Hedlin, Halvor Gilboe

Vi satt og venter i nesten to timer!!! for å komme inn til legen. Det er uhørt! Vikarlegen slapp til og med inn de som hadde avtale en time etter oss. At det går an!!