Marthe Kristin Kongshaug

Autorisasjon (1992)

Marthe Kristin Kongshaug er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marthe Kristin Kongshaug

Ikke for psykisk syke!

Var hos henne da jeg slet psykisk. Jeg trengte hjelp tilå finne psykolog da jeg ikke fikk timer noen steder.. Jeg satt og gråt under timen, jeg ble ikke forstått, til tross for at jeg hadde et skriv fra min forrige lege. Jeg fikk beskjed om å skaffe meg et liv, finne meg en mann så ville alt bli bedre, så ble jeg sendt ut på gangen, gråtende. Der stod jeg da, i gangen og gråt, den eneste som forbarmet seg over meg var legesekretæren!

Veldig dårlig kundebehandling!!

Jeg ringte Fastlege Marthe Kristin Kongshaug 6.mai 2014 ca.kl.8.55.

Svært dårlig kundebehandling på telefonen. Lang (ca.40.min) ventetid og deretter svært dårlig kundehehandling . Absolutt ikke vennlig og ikke løsningsorientert !! (Time ikke før 19.mai, dvs 13 dagen vente)

Anbefalles ikke !!

Den beste legen jeg noensinne har hatt

Hun er en lege som tar meg på alvor og setter opp konsultasjoner raskt. I dag har jeg flyttet til ny kommune og måtte dessverre bytte lege pga reisevei. Jeg har i etterkant tatt kontakt med Kongshaug i forbindelse med min datter til tross for at vi har byttet lege. Hun stiller opp, gir veiledning og skriver ut resept selv om vi ikke lenger er på hennes pasientliste. For en fantastisk service :-)

Den beste legen jeg har hatt

Jeg føler at legen tar mine problemer på alvor. Hun stiller riktige diagnoser der andre leger ikke har gjort det. Hun stiller krav til meg som pasient, noe som jeg føler er veldig bra. Hun har også behandlet meg og mitt barn i mange år. Hun har tatt oss på alvor. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av denne legen. Legen har faktisk reagert med sinne over feilmedisinering utført av andre leger ( når det gjelder mitt barn)

Håpløst

Dette er et skikkelig elendig legesenter, som mange andre nevner, uten respesjon, lang ventetid på forferdelige venterom, og timen man har bestilt, blir ikke alltid registrert. Min sønn teset positivt på kyssesyke uten at jeg fikk beskjed om det, til tross for at jeg både ringte og møtte opp personlig. Var selvfølgelig ingen å spørre, men en annen lege jeg møtte i gangen, beroliget meg med at jeg ville fått beskjed om det var noe. Først ved tredje henvendelse fikk jeg bekreftet det jeg trodde. En annen gang gikk jeg til Kongshaug med et hofteproblem, og fikk spørsmål om jeg var deprimert - siden jeg var enslig ... Vel - etter det med kyssesyken var jeg rimelig forbanna og byttet fastlege. Måtte troppe opp personlig for å få legejournalen. Skjønner ikke at noen gidder å bruke dette legesenteret når det er så enkelt å bytte - særlig i Oslo - og når det finnes alternativer som er så utrolig mye bedre rett i nærheten.