Linda Siddiqi

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Linda Siddiqi er en av 569 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Siddiqi

En flink fastlege

Hun har vært min fastlege i 5 år, og jeg er bare fornøyd med henne. Hun virker dyktig og erfaren. Kan anbefale henne som fastlege. St.hanshaugen legesenter som legesenter er ikke alltid like bra, i forhold til kundeservice og lokaler.

Professionell och direkt

Mycket förnöjd med denna lege. Alltid hygglig, direkt och tydlig har har hjälp mig massor när jag har haft det svårt.

Profesjonell og vennlig lege

Jeg er veldig fornøyd. Opplever at det er lett å få time, og at Linda Siddiqi har møtt meg og mine barn med profesjonalitet og vennlighet ved samtlige anledninger. Hun har tatt oss på alvor, og tatt seg tid.

Merklig instilling til sina patienter

Har gått hos Linda knappt ett år (har tidigare gått hos hennes vikarie i 4år). Vanskelig att prata med, och hon utgår gång efter gång att man bara är där för att få sykemelding och inte få hjälp med det man trenger.

Man måste masa til sig enkla prover som Crp. I tillägg prover som visat sig positiva tar det veckor innan hon återkommer till en med resultat trots att det visat sig att hon suttit på svaren själv.

Listan kan göras lång varför man bör undvika denna denne lege, om man vill bli bemött med respekt bör man definitivt inne gå till henne.

Vanskelig å komme gjennom på telefon, men hyggelig sekretær og samvittighetsfulle leger

Jeg har vært pasient ved Pilestredet Park legesenter i mange år. Det siste året har det blitt gjennomført noen forandringer som helt klart har bedret kvaliteten i forhold til tidligere. Linda jobber nå, imotsetning til tidligere hvor hun var sykemeldt og hadde en godt voksen mannlig lege som vikar. Det har blitt ansatt en ung lege, dr. Umer Sheik, som jobber de dagene Linda ikke jobber. Har virker å kunne sakene sine bra. Begge legene er veldig fine å prate med og bruker god nok tid de gangene jeg har hatt behov for det. Betalingen gjøres inne hos legen, så man slipper å stå i ny kø hos sekretæren for å gjøre opp. De har fått elektronisk resept. Før måtte man vente på resept i posten. I tillegg jobber nå en voksen dame i resepsjonen. Hun er veldig hyggelig og tar sed tid med de som møter opp i resepsjonen, men det kan være litt irriterende iblant når køen utenfor vokser og man har litt dårlig tid. Romslig parkering i gården, men den koster penger. Har funnet ut at det lønner seg å bruke appen istedenfor å legge på penger, det gjør det lettere å forlenge parkeringen ved forsinkelse hos legen. ellers er lokalene fine, men bærer preg av å dele fellesarealer med andre legekontorer i samme gang.