Linda Siddiqi

Autorisasjon (2003)

Ingen på venteliste

Linda Siddiqi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Siddiqi

Følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg trengte

Jeg opplevde at man ofte fikk en sekretær når man bestilte time da hun ikke var på jobb, og at alltid måtte vente en time på venteværelset før det var min tur. Jeg følte heller ikke at jeg fikk den kontakten med legen som jeg hadde behov for. Hun er dyktig og kan mye, men jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor med det jeg kom dit for, og at jeg hadde en negativ følelse når jeg gikk derfra.

En flink fastlege

Hun har vært min fastlege i 5 år, og jeg er bare fornøyd med henne. Hun virker dyktig og erfaren. Kan anbefale henne som fastlege. St.hanshaugen legesenter som legesenter er ikke alltid like bra, i forhold til kundeservice og lokaler.

Professionell och direkt

Mycket förnöjd med denna lege. Alltid hygglig, direkt och tydlig har har hjälp mig massor när jag har haft det svårt.

Profesjonell og vennlig lege

Jeg er veldig fornøyd. Opplever at det er lett å få time, og at Linda Siddiqi har møtt meg og mine barn med profesjonalitet og vennlighet ved samtlige anledninger. Hun har tatt oss på alvor, og tatt seg tid.

Merklig instilling til sina patienter

Har gått hos Linda knappt ett år (har tidigare gått hos hennes vikarie i 4år). Vanskelig att prata med, och hon utgår gång efter gång att man bara är där för att få sykemelding och inte få hjälp med det man trenger.

Man måste masa til sig enkla prover som Crp. I tillägg prover som visat sig positiva tar det veckor innan hon återkommer till en med resultat trots att det visat sig att hon suttit på svaren själv.

Listan kan göras lång varför man bör undvika denna denne lege, om man vill bli bemött med respekt bör man definitivt inne gå till henne.