Linda Siddiqi

Autorisasjon (2003)

Linda Siddiqi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Siddiqi

Vanskelig å komme gjennom på telefon, men hyggelig sekretær og samvittighetsfulle leger

Jeg har vært pasient ved Pilestredet Park legesenter i mange år. Det siste året har det blitt gjennomført noen forandringer som helt klart har bedret kvaliteten i forhold til tidligere. Linda jobber nå, imotsetning til tidligere hvor hun var sykemeldt og hadde en godt voksen mannlig lege som vikar. Det har blitt ansatt en ung lege, dr. Umer Sheik, som jobber de dagene Linda ikke jobber. Har virker å kunne sakene sine bra. Begge legene er veldig fine å prate med og bruker god nok tid de gangene jeg har hatt behov for det. Betalingen gjøres inne hos legen, så man slipper å stå i ny kø hos sekretæren for å gjøre opp. De har fått elektronisk resept. Før måtte man vente på resept i posten. I tillegg jobber nå en voksen dame i resepsjonen. Hun er veldig hyggelig og tar sed tid med de som møter opp i resepsjonen, men det kan være litt irriterende iblant når køen utenfor vokser og man har litt dårlig tid. Romslig parkering i gården, men den koster penger. Har funnet ut at det lønner seg å bruke appen istedenfor å legge på penger, det gjør det lettere å forlenge parkeringen ved forsinkelse hos legen. ellers er lokalene fine, men bærer preg av å dele fellesarealer med andre legekontorer i samme gang.

Forferdelig legekontor og lege!

Hatt henne som lege i 3 år, og sett henne en av de gangene jeg har vært der! Hun var frekk og utrolig dårlig holdning.
Forferdelig vanskelig å snakke med da hun viser tydelig at hun ikke har tid! Har valgt privat legehjelp de siste gangene bare for å unngå å dra til henne.
Legekontoret er også vanskelig å få tak i, da dem ikke tar telefonen og hun ene som svarer ikke er noe imøtekomme heller!

Aldri tilstede

Alltid vanskelig og komme gjennom på telefon, og når man først kommer igjennom er det mye fravær og sykdom og vanskelig og få time. Alltid forsinkelser. Hennes vikar er OK. Vært hos henne en gang, og opplevde henne som ganske frekk og ikke en lege jeg fikk lyst til å betro meg til.

Never get through to her

I have been trying to get an appointment over phone but always in vain. No one answers. If it is extremely difficult to get to see my GP then what is the use? Not sure if I can walk in just like that.

En svært hyggelig og samvittighetsfull lege, som følger godt opp patientene sine.

Jeg traff Linda for omkring ti år siden, og fikk den gang et
så godt inntrykk av henne at jeg spurte om hun ikke kunne bli fastlegen min. Det kunne hun ikke på det tidspunktet, men heldigvis ordnet det seg noen år senere.