Geir Sneen

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 56 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2000)

Ledige plasser

7 av 2000
Bytt fastlege

Bytte til Geir Sneen?

Bytte av fastlege gjøres på helsenorge.no. Klikk på knappen under for å gå til Geir Sneen's oppføring der.

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Lille Grensen Legesenter Telefonnummer 23 10 40 20 23 10 40 ...
Lille Grensen 3 0159 Oslo
Geir Sneen er en av 623 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene

Om vurderingene

Legelisten publiserer vurderinger skrevet av pasienter og, i noen tilfeller, deres pårørende.

Alle vurderinger blir moderert for å sikre kvaliteten i det som blir publisert. Vurderinger som er i tråd med våre retningslinjer blir publisert, i motsatt fall blir de avvist. Brukere mottar varsel om vurderingen deres blir publisert eller avvist. Hvis den blir avvist angis, som hovedregel, årsak til avvisningen.

Vurderinger vises i kronologisk rekkefølge. De nyeste vurderingene vises øverst. Gjennomsnittlig skår for behandlere og klinikker beregnes som et vanlig gjennomsnitt der alle vurderinger vektes likt. Kun publiserte vurderinger medregnes i gjennomsnittet.

Noen klinikker og behandlere kjøper tjenester av Legelisten, for eksempel Premium Profil. Slike avtaler mellom klinikker, behandlere og Legelisten påvirker ikke om vurderinger blir publisert eller avvist.

Mer informasjon om vurderinger kan finnes på siden Ofte stilte spørsmål.

Samlet vurdering
(98)
98 vurderinger
Tilgjengelighet
(75)
75 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(76)
76 vurderinger
Service
(69)
69 vurderinger

Siste vurderinger av Geir Sneen

Løser alt!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Dr. Sneen er en utmerket lege. Jeg byttet fra en quack til Dr. Geir, og det er den beste avgjørelsen på lenge. Jeg får den hjelpen jeg trenger; ingen kyniske avslag. Ble også henvist på en veldig god måte. Han hørte på det jeg hadde å si. Stjerne i margen fra meg!!! :-)

En dyktig lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Geir som fastlege i mange år og har bare positivt å si. Jeg bruker Geir som lege og ikke psykolog og har fått den oppmerksomhet og hjelp jeg har forventet og trengt. Har bla hatt kreft ( som han oppdaget) og fikk god og rask hjelp

Trygg og dyktig.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt Geir som fastlege i ca. 15 år. Det er som regel enkelt å få time innen en uke, evt hastetime i løpet av samme dag. Han svarer raskt på henvendelser
i Pasientsky. Han er effektiv, dermed er det sjelden ventetid for å komme inn til han. I begynnelsen følte jeg meg noen ganger avfeid, dermed var det vanskelig å be om hjelp for det som var mer alvorlig. Når jeg endelig klarte å formidle hvor vanskelig jeg hadde det psykisk, har han virkelig stilt opp!
Han har fått meg til å holde ut de vanskeligste periodene, som jeg ikke trodde jeg ville overleve. Han har gitt meg større forståelse av hvordan angst virker inn på kroppen. Han bryr seg! Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt som pasient.

Lite empatisk og arrogant

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har vært i flere konsultasjoner hos ham der jeg opplever at han ikke lytter, er svært lite empatisk, bagatelliserer problemene og skriver feil informasjon både i journal, henvisning og sykmelding. Men det er jo ikke så rart når han ikke har hørt etter hva jeg har sagt. Ellers er han blid og omgjengelig, og kunne nok vært en god lege hvis han lyttet til og engasjerte seg i pasientene sine.

Lett tilgjengelig men det stopper der

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg har hatt Dr. sneen som lege siden jeg flyttet til Oslo for 13 år siden. Jeg begynte hos han da jeg fikk han anbefalt i det homofile miljøer.
Jeg har ikke noen kroniske lidelser, men har trengt å oppsøke han for diverse ting i perioder. Jeg opplever han som svært hektisk, lite empatisk og bagatelliserende. Det virker på meg som at humøret styrer om du får sykemelding eller ikke. Jeg gikk nylig igjennom et alvorlig samlivsbrudd og trengte sykemelding. Han mente det var " for tynn grunn" til å få sykemelding. Jeg måtte derfor gå til bedriftslegen på jobben min. Det jeg kan si positivt om han er at han er kjøp på henvisning (kun trengt det en gang) og rimelig grei mtp resepter. Dersom du er frisk og trenger allergi-medisin er dette legen for deg. Trenger du en lege som faktisk gidder å høre på deg, gi empati og ta seg litt tid når det gjelder - finn deg en annen. Jeg har endelig byttet, og det føles veldig deilig.

Vis flere...