Nina Willumsen

Gynekolog

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (1987)

Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Nina Willumsen er gynekolog i Drammen

Siste vurderinger av Nina Willumsen

Dårlig på selvkritikk fra pasient

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Jeg påpekte at jeg ikke synes at det var noe ok at sekretæren kom inn uten forvarsel mens jeg var i stolen. Følte meg veldig avkledd da hun satte seg ned ved pc og kunne se rett bort på meg. Willumsen svarte da at de måtte det pga effektiviteten og at ingen hadde klaget på det tidligere. Synes hun kunne ha hørt på pasienten og sagt at de skulle endre på sine rutiner. Det kunne løst seg med et forhenge e.l. Hun likte tydeligvis ikke at jeg sa ifra og viste lite forståelse for at jeg opplevde dette ubehagelig. Dette skjedde for en tid tilbake. Det var siste gang jeg var til undersøkelse der.

Jeg er meget godt fornøyd.

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Willumsen er faglig dyktig, profesjonell og effektiv. Når ventelista blir for lang, jobber hun noen ekstra kvelder. Kontorpersonalet er velmenende og greie å prate med i telefonen. Anbefales!

Meget misfornøyd

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Total mangel på respekt for pasienten. Undersøkelsen var hardhendt og pasienten fikk i tillegg kjeft pga.avlysning av tidligere time så her kan det meste bli vesentlig bedre. Pasienten har selvfølgelig sluttet hos denne gyn.

Upersonlig

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Ble møtt av sykepleier som hadde den innledende samtalen. W kom inn og ga korte beskjeder forklarte ikke hva hun gjorde og gikk når us var ferdig. Følte meg ikke ivaretatt. En kald og upersonlig lege.

Veldig bra

Klinikk: Nina Willumsen Skrevet

Hyggelige lokaler, vennlig lege som gir relevant informasjon på en høflig måte.Dyktig ved us.