Desmond O'Leary

Autorisasjon (1987)

Siste vurderinger av Desmond O'Leary

Tygg og behagelig opplevelse

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Meget behagelig ankomst, god informasjon og veiledning i løpet av timen. Forklarte informasjon både før og etter på en forståelig måte.

Behagelig atmosfære

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Jeg hadde hørt at koloskopi var skummelt og kunne være ubehagelig og smertefullt. Her ble jeg møtt med gode informasjoner om hva som skulle skje, og jeg gikk til verket ganske rolig. Jeg ligger på benken og kjenner at de begynner, men ikke særlig mer. Venter på at smertene skal begynne, og får beskjed om at nå er jeg ferdig.! Etterpå veldig grei forklaring om hva som var galt, og forståelige råd om hva jeg skulle gjøre videre. Denne legen og hans medarbeider anbefaler jeg på det varmeste ! Terningkast 6.

Trygg og beroligende

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Veldig gode til å kommunisere før, under og etter behandling. Smertefri gjennomføring og god service.

Informativt og profesjonelt!

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Jeg antok at coloskopi ville være smertefullt, men det ble det slett ikke. Desmond og Hilde informerte, beroliget - og gjennomførte jobben sin profesjonelt. De gjorde det som i utgangspunktet er en sårbar seanse til en så ok opplevelse som mulig for pasienten. Jeg er meget fornøyd med jobben de gjorde.

Tatt godt vare på

Klinikk: Oslo Endoskopi AS Skrevet

Her får jeg god informasjon fra jeg kommer til jeg går. De forklarer veldig godt hva de skal gjøre. Føler meg veldig godt tatt vare på. Anbefales .