Kristinn Eiriksson

Autorisasjon (1999)

Siste vurderinger av Kristinn Eiriksson

En ønsket lege Dr. KRISTINN EIRIKSSON

Klinikk: Faust medisinske senter Skrevet

Ble operert for lyskebrokk og vil gjerne takke Dr. Eiriksson og hans team hos Colosseum Faust for utmerket gjennomføring. Ikke bare selve operasjon er jeg fornøyd med, men også den hyggelige kommunikasjonen før og etterpå. Samtidig vil jeg takke Fastlegekontor i Ås og Kaldnes Sykehus for min overføring fra det offentlige til det private. Legesekretær Kristine hos Faust ga meg den nødvendige informasjon over e-post og mobil. Det førte til en minimalisering av min ventetid til selve operasjon !

En fantastisk gastrolege

Klinikk: Colosseumklinikken Medisinske Senter Skrevet

En kunnskapsrik, grundig og ikke minst veldig hyggelig lege, som gjorde en i utgangspunktet ubehagelig undersøkelse til en trygg, rolig og lærerik opplevelse.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kan ikke anbefale dr Eiriksson nok. Gjennomførte gastroskopi hos han og det gruet jeg meg litt til men han og sykepleiernes ro og all informasjonen han ga gjorde at undersøkelsen gikk som en lek.

Etter undersøkelsen tegnet og forklarte han hva som ble gjort under undersøkelsen.

Han virker som en lege som er genuint interessert i pasienten og man føler seg særdeles godt ivaretatt.

Flink og trygg

Klinikk: Colosseumklinikken Medisinske Senter Skrevet

Forklarte godt underveis og var svært hyggelig. Gjorde den ellers ubehagelige timen mye bedre. Anbefales!

Flink mann!

Klinikk: Colosseumklinikken Medisinske Senter Skrevet

Dr. Eiriksson gjorde for meg en skikkelig jobb.

Opplevde han som svært pasientvennlig, dyktig i sitt fag, god på dialog og forklaring, og han har et behagelig vesen.

Oppfølgningen fra klinikkens øvrige personale har stått til god karakter.