Kristinn Eiriksson

Gastroenterologisk kirurg og generell kirurg

• Gastroenterologisk kirurgi
  • Generell kirurgi

Autorisasjon (1999)

Moloklinikken Telefonnummer67 22 28 7067 22 28 ...
Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Kristinn Eiriksson

Solid!

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Var nylig til coloskopi hos Eiriksson, etter å slitt med fordøyelsesplager og frykt for mer alvorlige årsaker. Selve undersøkelsen var jeg ikke redd for, men jeg var likevel på grensen til nervevrak av tanken på alvorlig sykdom. Både Eiriksson og assisterende sykepleier klarte likevel å skape en atmosfære som fikk meg til å slappe av. Det var hele veien en god dialog rundt hva som ble gjort, og jeg fikk utfyllende svar på det jeg hadde av spørsmål. Han hadde tydelig brede kunnskaper. Synd han ikke har refusjonsavkalle, men jeg angrer likevel ikke at jeg valgte å grave dypt i lommeboka akkurat denne gangen.

En ønsket lege Dr. KRISTINN EIRIKSSON

Klinikk: Faust medisinske senter Skrevet

Ble operert for lyskebrokk og vil gjerne takke Dr. Eiriksson og hans team hos Colosseum Faust for utmerket gjennomføring. Ikke bare selve operasjon er jeg fornøyd med, men også den hyggelige kommunikasjonen før og etterpå. Samtidig vil jeg takke Fastlegekontor i Ås og Kaldnes Sykehus for min overføring fra det offentlige til det private. Legesekretær Kristine hos Faust ga meg den nødvendige informasjon over e-post og mobil. Det førte til en minimalisering av min ventetid til selve operasjon !

En fantastisk gastrolege

Klinikk: Colosseumklinikken Medisinske Senter Skrevet

En kunnskapsrik, grundig og ikke minst veldig hyggelig lege, som gjorde en i utgangspunktet ubehagelig undersøkelse til en trygg, rolig og lærerik opplevelse.

Fantastisk lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kan ikke anbefale dr Eiriksson nok. Gjennomførte gastroskopi hos han og det gruet jeg meg litt til men han og sykepleiernes ro og all informasjonen han ga gjorde at undersøkelsen gikk som en lek.

Etter undersøkelsen tegnet og forklarte han hva som ble gjort under undersøkelsen.

Han virker som en lege som er genuint interessert i pasienten og man føler seg særdeles godt ivaretatt.

Flink og trygg

Klinikk: Colosseumklinikken Medisinske Senter Skrevet

Forklarte godt underveis og var svært hyggelig. Gjorde den ellers ubehagelige timen mye bedre. Anbefales!