Marcus Eriksson

Privatklinikken AS - Alta, Privatklinikken AS - Bergen, Privatklinikken AS - Kristiansand, Privatklinikken AS - Oslo, Privatklinikken AS - Stavanger, Privatklinikken AS - Tromsø

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

kunnskapsrik og behagelig

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

har masse kompetanse, nøye og behagelig. alltid fornøyd med resultatet og føler meg trygg. har tatt mange behandlinger igjennom årene, både filler og kirurgi. opptatt av at det skal se naturlig ut, anbefales på det sterkeste

Trygt og profesjonelt

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Hver gang jeg kommer til Privatklinikken blir jeg møtt med et varmt personale. Jeg føler jeg er i trygge hender der jeg blir tatt godt i mot, og mine ønsker blir ivaretatt. Marcus møter alltid mine ønsker og sørger for at resultatet blir naturlig og passende for mitt utseende. Arbeidet blir utført presist med øye for detalj. Forlater Privatklinikken alltid like fornøyd!

Profesjonell behandling.

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Ble godt tatt imot. God informasjon både før og etter inngrepet. Svært fornøyd med resultatet. Kan anbefales.

Dyktige og detaljerte

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Det er alltid like hyggelig å komme tilbake til Privatklinikken! Der har jeg alltid en trygg og behagelig kundeopplevelse da jeg blir møtt av en dyktig og erfaren lege og sykepleier. Resultatet blir jeg alltid kjempefornøyd med fordi arbeidet alltid utføres nøyaktig og med utgangspunkt i hva som passer mitt ansikt. På andre klinikker har jeg opplevd at legen «rusher» for å bli fort ferdig og resultatet blir deretter. Det er en helt annen opplevelse å komme til Privatklinikken hvor lege og sykepleier har øye for detalj, gode innspill og er utrolig dyktige. Jeg kommer til å forsette å dra til Privatklinikken 😊

Ligg unna!

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Er utrolig misfornøyd etter trådøft som kostet 75000!!.
Resultatet varte ikke, gikk opp kun etter noen uker . Har virkelig angret etter dette, og veldig lei for at jeg lot meg»lure» . Legen var og veldig ubehagelig når jeg klaget på behandlingen i ettertid. Styr unna denne legen!