Marcus Eriksson

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Professional

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Doctor Marcus Eriksson is professional and caring. I'm very pleased with him from consultation to follow-up. The results surpassed my expectations. Grateful patient!

Omtenksom og dyktig

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Marcus Eriksson er en kjempehyggelig lege som virkelig bryr seg og gir super service. Han tar seg tid til å svare skikkelig på spørsmål. Jeg følte meg helt trygg og godt ivaretatt hele veien. Han passet godt på meg og resultatet ble faktisk enda bedre enn jeg hadde håpet på. Hvis jeg trenger det igjen, er det ingen tvil om at jeg kommer til å gå tilbake til ham.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med ansiktsløftet mitt. Etter operasjonen ser det naturlig ut akkurat som jeg ønsket. Jeg føler meg mye yngre og mer komfortabel. Folk kommenterer at jeg ser 10 år yngre ut! Alt i alt overgikk dette mine forventninger. Marcus Eriksson er en dyktig og omsorgsfull lege.

Dyktig kirurg

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg har alltid hatet nesen min og unngått å bli tatt bilder av. Dr. Eriksson viste før- og etterbilder på datamaskin og resultatet etter operasjonen ble enda bedre enn forventet! Nå føler jeg meg så mye bedre med god selvtillit. Meget likandes og flink kirurg.

Proff

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Ønsker å gi legen Marcus Eriksson en varm og god tilbakemelding for hans profesjonalitet, omsorg og faglige dyktighet. Som pasient føler man seg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen, fra konsultasjon til oppfølging. Mitt resultat oversteg alle forventninger. Kjempefornøyd!