Marcus Eriksson

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Anbefales

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Dr M Eriksson og Privatklinikken anbefales på det sterkeste. Dyktig og grundig i sitt arbeid. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet.
Følte meg veldig godt ivaretatt på alle måter.

Trygghet, profesjonelt og rask respons

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Etter mange år med store svetteproblem fikk jeg gjennomført Miradry av Dr. Marcus Eriksson, og kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg følte meg trygg fra første stund, og fikk hele tiden underveis god informasjon om hva som skulle foregå.
Veldig god og oppdatert fagkunnskap, med et genuint ønske om pasientens beste. Rask respons ved henvendelser, og god oppfølging på mail i etterkant av operasjon med før-bilde.
Nå nyter jeg hver dag med 100% tørre armer og forbedret livskvalitet - et resultat jeg ikke hadde turt å håpe på. Anbefaler både klinikken og Miradry på det varmeste!

Dyktig og høflig!

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Opplever denne legen som meget dyktig og kunnskapsrik. Det kan virke som han en av de som får med seg siste nytt lenge før andre. Er veldig fornøyd med behandling og resultat. Anbefales!

Proff

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Behandling i topp klasse. Man er trygg på at alt utføres profesjonelt og sikkert. Et stort pluss at klinikken er oppdatert på behandlingsmetoder. Meget gode resultater.

Trygg og svært dyktig lege

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg hadde Miradry prosedyren gjort av Dr. Marcus Eriksson. Han var veldig profesjonell og lydhør. Prosedyren var ikke så ille som jeg trodde. Jeg var veldig nervøs på forhånd men alt ble grundig forklart for meg fra start til slutt, jeg hadde en klar forståelse som beroliget meg, Dr. Eriksson er en behagelig og rolig lege. Det betyr mye for meg å vite at du er i trygge hender. Jeg vil berømme Dr. Marcus og Sykepleier Mette, jeg følte meg trygg og godt ivaretatt under hele behandlingen.
Jeg ikke lenger har behov for antiperspirant, tørr hud under armene og reduksjon i underarmshår.
Kan anbefale Privatklinikken på det varmeste.