Marcus Eriksson

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Trygg og svært dyktig lege

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg hadde Miradry prosedyren gjort av Dr. Marcus Eriksson. Han var veldig profesjonell og lydhør. Prosedyren var ikke så ille som jeg trodde. Jeg var veldig nervøs på forhånd men alt ble grundig forklart for meg fra start til slutt, jeg hadde en klar forståelse som beroliget meg, Dr. Eriksson er en behagelig og rolig lege. Det betyr mye for meg å vite at du er i trygge hender. Jeg vil berømme Dr. Marcus og Sykepleier Mette, jeg følte meg trygg og godt ivaretatt under hele behandlingen.
Jeg ikke lenger har behov for antiperspirant, tørr hud under armene og reduksjon i underarmshår.
Kan anbefale Privatklinikken på det varmeste.

Trygghet og profesjonalitet

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Absolutt et sted å anbefale! Er en følelse av total trygghet i hendene til Dr. Marcus Eriksson! Virkelig en mann som tar seg tid til sine pasienter og deres behov.

Eksemplarisk kundebehandling

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Jeg har vært gjennom to behandlinger utført av Marcus Eriksson. Kundebehandlingen var eksemplarisk, og jeg sitter igjen med et veldig godt inntrykk. Behandlingene ble utført med profesjonalitet, og jeg anbefaler gjerne Eriksson videre til mine venner.

Profesjonell og nøye

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg hadde en kjempe opplevelse med å ha behandling hos dr. Marcus. Han er nøye og forsiktig, profesjonell og jeg følte meg veldig trygt i hans hender. Han gir beskjed hva som skal gjøres og gir nødvendig og fullstendig informasjon under og etter behandling. Jeg er kjempe fornøyd med å velge akkurat hans klinikk og kan trygt anbefale han på det sterkeste.

Fantastisk resultat

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Veldig fornøyd med gjennomført behandling som ble gjennomført med nøyaktighet og profesjonalitet. Kunne aldri sett for meg at resultatet kunne blitt så bra, så er veldig fornøyd. Gjennomførte MiraDry med 100% svettefritt resultat.