Marcus Eriksson

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Utmerket behandling

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Jeg tok en operasjon av venstre hånd hos doktor Marcus. Han informerte godt. God oppfølging og kontroll. Hånden er blitt så god som ny. Jeg anbefaler doktor Marcus på det varmeste.

Fin oppleving!

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Dr. Marcus Eriksson har gjeve meg ei god og fin oppleving som pasient. Behandlinga hans var trygg og nøyaktig, og han høyrde nøye på mine behov. Eg er svært nøgd med resultatet. Eg kjem definitivt tilbake for framtidige behandlingar. Takk, Dr. Eriksson, for ei positiv oppleving!

Sympatisk og flink lege

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Dr Marcus Eriksson har utført to vellykkede operasjoner med flott resultat for meg. Jeg er svært tilfreds med informasjonen før behandling og grundig oppfølging. Han er likandes og skaper tillit. Er ikke i tvil om å velge han for eventuelle fremtidige behandlinger.

Outstanding!

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Dr. Eriksson is a skilled professional who combines great surgical skill with a good eye for aesthetics. The treatment was perfectly performed and I felt safe throughout the process. The result of the operation has given me not only an improved physical well-being, but also increased self-confidence. I recommend Dr. Marcus Eriksson and his team.

Kjempefornøyd

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Æ har gått ned 40 kg og fått løs hud i ansiktet og på halsen (+ andre plasser). Fikk fjernet løsskinnet hos doktor Marcus. Veldig hyggelig mann som skjønte hva jeg ønsket. God oppfølging. Kunne ikke vært mer fornøyd med ansiktsløftingen. Ser bedre ut no enn for 10 år siden. Anbefaler han til alle.