Marcus Eriksson

Privatklinikken AS - Alta, Privatklinikken AS - Bergen, Privatklinikken AS - Kristiansand, Privatklinikken AS - Oslo, Privatklinikken AS - Stavanger, Privatklinikken AS - Tromsø

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Veldig fornøyd

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Har gjort brystreduksjon hos Privatklinikken (hos lege Marcus Eriksson) for mange år siden og går dit jevnlig for å pynte på linjene i ansiktet. Alle jeg har møtt der er utrolig hjelpsomme og hyggelig, og jeg er alltid veldig fornøyd med resultatene :) Eneste minuset er at det kan være vanskelig å få time på kort varsel.

Meget flink og redelig

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Behandling av alderstegn på ansikt. Han var meget nøye og visst mye kunnskap og ferdigheter. I forhold til andre leger er han mer lydhør for pasientens ønsker og samtidig utfordrer hvor han mener det er viktig.

Alltid fornøyd!!!

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg er nå 49 år og har brukt dr. Marcus i mer enn 5 år. Jeg «grugleder» meg alltid til behandling siden jeg har veldig sprøyteskrekk. Dr. Marcus er alltid veldig tålmodig med meg og han og sykepleier Mette er noen av det mest fantastiske mennesker jeg vet om. Vil alltid velge dere:)

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.