Marcus Eriksson

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Marcus Eriksen en lege som får strålende resultater.

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Blir alltid godt mottatt når en kommer. Føler seg alltid veldig trygg. Får botox beh som holder inntil 2 år. Andre steder holder max 3 mnd. Et slit og forholde seg til. Marcus ser små detaljer som utgjør glitrende resultater. Er veldig førnøyd og og et sted jeg anbefaler på det varmeste. Dame på 47

Dr.Erikson er en profesjonel flink leges om er sikker på sitt fag.

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg er så fornøyd med resultat og føler meg strålende.
Jeg ble veldig godt mottatt fra første besøk i behagelig omgivelser.Mette er en berolige person,så en føler seg vel og bra til å fullføre inngrepet fra etter konsultasjonen.

Jeg vil virkelig anbefale dere til alle

Voksen kvinne (67)

Omsorgsfull og dyktig lege!

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Hei, og takk for omsorgsfull og god behandling hos dere. Du er en perfeksjonist i jobben merker man og gir deg ikke før resultatet er bra. Selv om du hadde en ventende kjendis. Vet godt at jeg betaler for en jobb, men likevel ble jeg rørt av omtanken deres idag.
Av bildene som ligger ved er det første som slår meg at jeg ser så mye lykkeligere ut på de nyeste. Resultatet av dagens behandling vises allerede ved et mer åpent blikk og et blidere åsyn. Det er svært lite hevelse i huden så langt og kun litt blod fra noen stikk. Ingen blåmerker heller så langt. Blir spennende å se om det blir mer hevelse og merker i morgen. Håper ikke det. Jeg er strålende fornøyd så langt, og tenker at neste gang kan det nok med fordel settes litt botox også på enkelte steder. Setter igang med kremer og følger ellers deres anbefalinger, så tar jeg kontakt om det skulle oppstå noe jeg lurer på.

En kjempeflink lege ,som kan varmt anbefales !

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Lege Marcus Eriksson, er en dyktig lege,som kan sitt fag, og utfører det på en fantastisk god måte. Han er svært erfaren og flink , og hjelper pasienter med sine ønsker og problemer på en unik måte. Han er veldig flink til å forstå hva pasienten ønsker å oppnå, å evt. hvilke endringer kunder vil ha utført.Han gir god informasjon om hva han kan gjøre , og hvordan endringen vil bli, og resultatet blir faktisk bedre enn forventet ! Han er veldig nøye, og har et godt blikk for hva som blir fint. Det er veldig trygt å forholde seg til han ,og man er i gode hender. Jeg hadde et problem, jeg trodde nesten var umulig å gjøre noe med, men Marcus ordnet det på en måte jeg ikke trodde var mulig !Jeg kan anbefale han på det varmeste !

Hyggelig, kompetent og stødig lege med god erfaring

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Jeg ble godt tatt i mot når jeg ankom kontoret i Oslo. Veldig kompetent og hyggelig lege som viste nøyaktig hva han skulle gjøre, og hvordan han skulle ta vare på pasienten sin. Anbefales!