Marcus Eriksson

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Ubehagelig og stresset lege

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

For kort tid siden fikk jeg injeksjoner av denne legen på Privatklinikken. Opplevde det ubehagelig fordi han var svært stresset. Legen ble irritert av at injeksjonene gjorde vondt. Da jeg spurte om hvor mange ML han hadde injisert svarte han at han ikke telte dette, men satte det som måtte til for er godt resultat. Han injiserte nesten den dobbelte mengden av det jeg ønsket på forhånd uten å avklare dette med meg på forhånd. Jeg ba om at han skulle forklare meg hva han gjorde underveis, dette gjorde han ikke og jeg skvatt derfor til ved enkelte nålestikk. Når jeg skvatt ble han irritert og sa at det var vanskelig å behandle meg fordi jeg var for følsom, og at jeg burde legges i narkose hvis jeg skulle komme tilbake senere. Jeg ble lovet å gå derifra uten at det syntes at jeg hadde fått injeksjoner samme dag, men jeg gikk derifra med blod på kinnene som han ikke hadde vasket vekk.

I tillegg ble ansiktet mitt (hele ansiktet, ikke bare injeksjonsområdet) vasket med Antibac, noe som sved da han gned hardt og jeg fikk det i øynene.

Selve resultatet er veldig fint og naturlig og jeg er fornøyd med dette. Ved en senere anledning kommer jeg til å velge en annen behandler da jeg synes det er ubehagelig å få kjeft for vanlige spørsmål og uttrykk for smerter.

Jeg er overrasket over at en plastisk kirurg lar seg stresse og irritere på denne måten av en pasient i smerter.

Veldig god opplevelse

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Veldig profesjonell og hjelpsom lege,kunne ikke vært mere fornøyd enn hva jeg er , både med hjelp forklaring og resultatet. Begge som jobbet der tok meg godt i mot og jeg er veldig takknemlig og kan anbefale på det varmeste.

Profesjonelle fagfolk

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Privatklinikken har opptrådt profesjonelt fra første kontakt til det ferdige resultatet. Jeg opplevde å bli sett, hørt og forstått i forhold til mine ønsker, og sluttresultatet ble akkurat slik jeg håpet det skulle bli. Jeg vil virkelig anbefale Dr. Marcus Eriksson og hans fantastiske sykepleier på det varmeste! (Brystforstørring med implantater).

I trygge hender hos Dr. Eriksson

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Det er så godt å ha Eriksson som er en så behagelig og rolig mann, spesiellt forde jeg helst er litt usikker av meg. Noe jeg vet er helt unødvendig under hans behandling. Det betyr mye for meg å bli møtt av Mette på kontoret som alltid er like smilende og imøtekommende. Å vite at en er i trygge hender. Det å se seg selv i speilet etter behandling og tiden etterpå, å glede seg over forvandlingen og igjen føle seg flott, kvikk og opplagt, helt fantastisk. Har full tillitt til Eriksson.

En fantastisk lege!

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Marcus Eriksson vet virkelig hva han driver med. Ble tatt godt vare på både før, under og etter behandlingen og er veldig fornøyd med resultatet. Har ikke noe å kritisere.