Marcus Eriksson

Privatklinikken AS - Alta, Privatklinikken AS - Bergen, Privatklinikken AS - Kristiansand, Privatklinikken AS - Oslo, Privatklinikken AS - Stavanger, Privatklinikken AS - Tromsø

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1994)

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Profesjonell, estetisk og etisk

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg er en kvinne på 49 år som har benyttet Privatklinikken i over 5 år. Jeg har så mange gode erfaringer med Marcus at det er vanskelig å skulle bar nevne noen, men hans estetikk, resultatene jeg får, hans nøyaktighet, tålmodighet og evne til å gi meg det jeg ønsker er upåklagelig. Jeg vil benytte Marcus sine tjenester også fremover, og bare ham.

Den beste legen med fokus på mine muligheter

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Juni 2014 tok jeg en total makeover for ansikt og hake/hals. Øvre øyelokk, ansiktsløft uten kirurgi inklusiv liten dobbelthake. Jeg hadde svært mye extra hud på øyelokkene og det er helt utrolig at det kunne fjernes og uten arr på øyelokkene 1år etterpå. Jeg er superfornøyd med sluttresultatet. Legen er kunnskapsrik og forklarte de ulike delprosessene godt. Jeg var veldig nervøs på forhånd, men det ble skapt en god og tiilitsfull atmosfære under behandlingen så jeg slappet godt av etter kort stund. Jeg har seinere vært til oppfølging og kan med litt påfyll på en enkel måte vedlikeholde et fresht utseende. Takk for profesjonell behandling og tillitsvekkende atmosfære!

Veldig hyggelig og jeg følte meg trygg. Han ga meg hele tiden informasjon på hva han gjorde. Jeg kommer tilbake.

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Jeg er 48 år og hadde problemhud under øynene. Etter konsultasjon ble jeg rådet til filler. Marcus gjorde dette på en måte som gjorde at jeg følte meg både trygg, og uten ubehag. Etter behandling hadde jeg hevelse uten betydning og stikkene så bare ut som små flø flekker. Resultatet er supert. Nå er det en glede å sminke seg og jeg må til stadighet se meg i speilet og smiler stort. Dette er gøy.

Veldig fornøyd

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Har gjort brystreduksjon hos Privatklinikken (hos lege Marcus Eriksson) for mange år siden og går dit jevnlig for å pynte på linjene i ansiktet. Alle jeg har møtt der er utrolig hjelpsomme og hyggelig, og jeg er alltid veldig fornøyd med resultatene :) Eneste minuset er at det kan være vanskelig å få time på kort varsel.

Meget flink og redelig

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Behandling av alderstegn på ansikt. Han var meget nøye og visst mye kunnskap og ferdigheter. I forhold til andre leger er han mer lydhør for pasientens ønsker og samtidig utfordrer hvor han mener det er viktig.