Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Den beste tannlegen jeg besøkt på lenge!

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Selv om det var litt vanskelig å finne tid, var Mirza veldig imøtekommende og fant en løsning. Hørte veldig nøye etter og lyttet til meg, hvis det var vondt/ ising i tennene ved undersøkelse.

Topp opplevelse på Nydalen Tannlegesenter

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kjempe flink, profesjonell, og trygg i jobben sin. Jeg er skikkelig fornøyd med Mirza, og kommer gå tilbake til henne neste gang jeg trenger en behandling.

LUN Tannlege

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

kom i kontakt med Kurdistan Mirza fordi strengen bak tennene hadde løsnet. Veldig imøtekommende og lun person. Før jeg satte meg i stolen ble det avklart om jeg trengte tannpuss/sjekk også noe jeg takket ja til :).

Kurdistan var veldig FLINK til forklare underveis, noe som gjorde meg trygg. Jeg fikk limt på plass strengen, pusset bort tann sten.
Det ble gitt råd for bedre tannhygiene og vi ble enig om årlig oppfølgning.

Lun, profesjonell, imøtekommende person. En tannlege jeg vil anbefale.

Profersjonel, empatisk, dykti i sitt fagfelt

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Har ingen kritikk å komme med. Super forøyd med legens kompetanse og profersjonalitet. I tillegg kjempe flink med en pasient som hadde tannlege skrekk.

Fantastisk opplevelse

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk hele livet og skrekken var ikke noe mindre da jeg fikk vite at visdomstannen min måtte trekkes etter flere dager med smerte. Kurdistan Mirza tok vare på meg og gjorde hele prosessen mye lettere.

Jeg skriver aldri "reviews" på nettet, men denne gangen bestemte jeg meg for å gjøre det. Fordi, jeg har aldri opplevd noen som er så bra som henne.