Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Kurda Mirza

Profilbilde av tannlege Kurda Mirza

Om

Kurda Mirza er utdannet tannlege fra Universitetet i Bergen. Hun har flere års erfaring og har startet Nittedal Tannlegesenter fra bunnen. Hun er eier og daglig leder av klinikken.

Kurda er kjent for å jobbe mye og stå på for sine pasienter. Hun brenner for at pasienter skal gå smilende ut etter endt besøk, og for at ansatte skal ha en trivelig arbeidsplass.

Kurda er også utdannet i odontofobi og tilbyr lystgassbehandling til sine pasienter. Hun kan også tilby medisinsk og kosmetisk behandling med botox.

Autorisasjon (2017)

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Kurda Mirza er tannlege i Nittedal

Siste vurderinger av Kurda Mirza

Ingen over, ingen ved siden

Klinikk: Kløfta Tannhelsesenter Skrevet

Har opp gjennom årene vært hos mange tannleger og må si at Kurdistan Mirza er den ubestridt beste. Hun er faglig meget dyktig,du får vite alt du trenger om din tillstand og hva hun ser for seg at bør gjøres.
Som menneske er hun forståelsesfull og omtenksom,hensynsfull med et hjerte stort som en basketball.
Jeg vil på det varmeste anbefale henne!

Fantastisk - nydelig opplevelse for ei som er livredd

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Fantastisk tannlege. Hun kom til og med ut å hilste på meg før timen da hun var klar over at jeg var redd. Hun var opptatt av meg og hvorfor jeg var redd, hva som hjalp og ikke. Helt fantastisk opplevelse!

Heller aldri hatt en så nøye tannsjekk i mitt liv! Røntgen av alt, til og med røttene! Når jeg som har liten munn ikke fikk til den røntgen holderen i munnen, valgte hun å finne en annen metode - istedenfor å tvinge meg igjennom noe hun så var vondt for meg. OG hun poppa ut mine to siste visdomstenner på under 2 minutter totalt, overhode ikke vondt og leget bortimot perfekt!

Er du redd, hatt en kjip opplevelse eller rett og slett ønsker å bli behandlet riktig og fantastisk - HER ER RIKTIG TANNLEGE FOR DEG!

Akkurat det jeg trengte

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan Mirza tok imot meg en lørdag ettermiddag da jeg var på reise i Oslo. En visdomstann verket, jeg trengte hjelp og jeg er engstelig for all type tannbehandling. Med hennes trygge, effektive, empatiske og åpne tilnærming gikk trekking av tann som en lek. Hun ga meg et svært godt inntrykk og fremstod som kunnskapsrik, erfaren, empatisk og veldig god til å skape en lett og trygg atmosfære. Alt hun gjorde ble utført med skånsomhet og sikkerhet. Kan på det varmeste anbefale denne tannlegen.

Behagelig, kjempeflink, effektiv og hyggelig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Kurdistan tok imot meg en lørdag ettermiddag. Hun ble værende på jobb, selv om hun skulle ha selskap, for å hjelpe meg med å fikse et akutt tannuhell. Hun har en utrolig behagelig væremåte, er veldig dyktig, rolig, vennlig, effektiv, og resultatet ble helt supert. Det virker som om hun virkelig bryr seg, og vil det beste for deg. Tenkt om alle tannleger var som henne, da ville alle gått rundt og smilt med perfekte tenner, og de vil ikke grue seg til å gå til tannlegen. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Min beste tannlegeopplevelse noensinne

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Mirza er en fantastisk tannlege! Hun gir vennlig og tydelig informasjon, og en supereffektiv og trygg gjennomføring av behandlingen. Jeg måtte fjerne en visdomstann og ble tatt hensyn til og tatt vare på underveis, samtidig som hun gjorde inngrepet unna effektivt og skikkelig. I tillegg er hun så snill og vennlig, og ivaretar deg om du er engstelig for sprøyter eller større inngrep. Virkelig dyktig og anbefales på det varmeste!