Esha Katyayen

Periodonti

Autorisasjon (2018)

Siste vurderinger av Esha Katyayen

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Oris Dental Galleri Oslo Skrevet

Kjæreste Esha, takk for den fantastiske jobben du gjorde for meg.
Selve inngrepet utførte du på en behagelig måte slik at jeg ikke har hatt noe smerter siden.

Anbefales sterkt!

Her er man i gode hender

Klinikk: Oslo Tannlegesenter AS Skrevet

Det viktigste for meg er selvfølgelig å ha en spesialist som er flink, og det er Esha helt klart. Fra å sette bedøvelser til å operere,- hun har godt håndlag, er rolig og trygg, forklarer godt, og virker genuint interessert i arbeidet sitt. En bonus er også at hun er hyggelig og omsorgsfull, hun og Agata (den dyktige tannhygenikeren) prater og gjør besøket trivelig, og i dag hadde vi riktig god musikk på radioen også! Jeg har total tilltro til Esha, og kan anbefale henne til alle. Hun liker virkelig å rydde opp i munnen din, og hun kan det.

Den beste tannlegen

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Tannlege Esha er i verdensklasse hva gjelder trygg og profesjonell behandling av sine pasienter. Hun svært kunnskapsrik, viser alltid masse omsorg og tar seg tid til å forklare og trygge. Jeg ser alltid frem til mine timer hos Esha. Anbefales på det sterkeste.

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Jeg synes Esha er en utrolig flink tannlege som gjør en suveren jobb. Hun forklarer hvordan prosedyren utføres, og svarer på spørsmål man lurer på :)

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Sentrum Tannlegesenter Skrevet

Esha er en utrolig dyktig og hyggelig spesialist som behandlet min tannkjøttsykdom. Jeg fikk svar på alle spørsmålene mine, gode råd, og fikk høre på musikk under kirurgi.
Anbefaler henne på det varmeste!