Enklere å skrive vurderinger om enkelttannleger

Nå har vi gjort det enklere å skrive vurderinger om enkelttannleger som tilhører klinikker hvor flere tannleger jobber sammen.

Mange brukere ønsker å skrive en vurdering om en spesiell tannlege de har benyttet, og ikke hele klinikken. Vi har nå laget funksjonalitet som gjør dette mulig også for tannleger som jobber ved klinikker hvor flere tannleger jobber sammen.

Slik går du frem dersom du ønsker å skrive en vurdering om en tannlege som jobber ved en klinikk med flere tannleger:

1. gå inn på klinikkens profilside
  2. til venstre på siden ser du en oversikt over alle tannleger som jobber ved klinikken
  3. til høyre for hvert tannlegenavn ser du en blå blyant - klikk på denne og vurderingsskjema for denne tannlegen kommer så opp
  4. fyll inn skjemaet på vanlig måte og trykk "Send inn"

Alternativt kan man også gå inn på klinikkens profilside og klikke på knappen "Ny vurdering". Øverst i vurderingsskjemaet er det så et felt hvor man kan fylle inn navnet på tannlegen vurderingen gjelder.

Vi vil gjerne ha tilbakemelding på denne nye funksjonaliteten, så send oss gjerne en epost med ris eller ros til post@legelisten.no.

Og dersom du ikke finner tannlegen din på Legelisten.no, eller dersom tannlegen din ikke er oppført ved riktig klinikk, så send oss en epost og så retter vi opp.