Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Jæren Legesenter

Den verste legen jeg har hatt

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Hun hører ikke etter og over tar alt man har å si. Tar ingenting på alvor og får man til å føle seg helt galen. Man skal føle seg bra og tatt vel imot når man går til legen men det gjør man ikke hos henne. Har mange ganger gått ut fra kontoret gråtene. Anbefales ikke.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Tore Michelsen Skrevet

Forståelsesfull, nøyaktig, grundig, flink lege, som vi og treffer på legevakten. Vet mye om psykiatrien, virker veldig oppegående.

En god Lege

Lege: Tore Michelsen Skrevet

Han er flink til og lytte og er tilstede på en god måte. han er veldig flink til og følge opp. Han husker godt fra gang til gang,
jeg synes han er raskt tilog sende til videre behandling. føler meg trygg på hans faglige vurderinger.
Timebestilling er som hos de fleste legekontor.... kunne være bedre.

Kan ikke anbefales

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Hun vet ikke hvordan hun skal forholde seg til min situasjon, pga lite erfaring på dette området. Sist printet hun ut informasjon om min situasjon og ba meg lese på det jeg allerede vet, istedet for å lese dette selv. Hører ikke etter på hva jeg har å fortelle, avbryter og prater "over" meg.
Hadde det vært andre leger å bytte til, så hadde det vært gjordt umiddelbart.

Bra lege!

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Har ikke hatt så bra erfarenhet av lege i Norge, ( er fra Sverige) så jeg var på jakt etter en nye fastlege. Fikk tips om dr Andrea og tenkte - får vel prøve det. Og har varit kjempe fornøyde! Bra jobbat Andrea!!!