Jæren Legesenter

Kjøpmannsbrotet 5 4351 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Jæren Legesenter

Kan ikke anbefales

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Hun vet ikke hvordan hun skal forholde seg til min situasjon, pga lite erfaring på dette området. Sist printet hun ut informasjon om min situasjon og ba meg lese på det jeg allerede vet, istedet for å lese dette selv. Hører ikke etter på hva jeg har å fortelle, avbryter og prater "over" meg.
Hadde det vært andre leger å bytte til, så hadde det vært gjordt umiddelbart.

Bra lege!

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Har ikke hatt så bra erfarenhet av lege i Norge, ( er fra Sverige) så jeg var på jakt etter en nye fastlege. Fikk tips om dr Andrea og tenkte - får vel prøve det. Og har varit kjempe fornøyde! Bra jobbat Andrea!!!

Beste legen

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Lang ventetid, men det er jo bra, da viser jo legen att han tar tid til pasientene.

Verste lege noen sinne !!

Lege: Andrea Tapken Skrevet

Jeg føler at hun ikke har noe interesse for å hjelpe, hun er der kun til å ta i mot lønn og la folk føle seg minne en ingeting, og lar oss tro at vi e galne og smertene og bekrymingene vi har e kun i våre hode. Hun tar ingenting på alvør som du sier og halvparten ler når du er redd og usikker.. Dette er jo helt Uprofesionalt !!!
Hele familien min skal nå få seg en lege, vi har alle fått mer en nok av hun nå !!

Jeg har ikke lyst til å gi henne 1 stjerne fordi jeg syns hun fortjener det ikke i det hele tatt !!
Men til å få lov til å dele dette med dere då er jeg nødt til å gjøre det.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Kåre Horpestad Skrevet

Her blir du virkelig tatt på alvor. Er flink til å lytte, å komme til løsninger. Etter å ha måtte skifte fastlege to ganger, fikk jeg endelig hjelp da jeg kom Horpestad. Ble henvist til ny revmatolog og endelig etter nesten tre års kamp med både helsevesen og nav er jeg snart i mål. Om det kan bli litt venting i gangen, ser jeg bare som positivt. Horpestad bruker nemlig tid på sine pasienter. Skulle vert flere leger som ham.