Helsetorget DA

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Christian Haugland Grøn Skrevet

Flink til å lytte.
Flink til å henvise videre.
Føler meg trygg og i gode hender.
Flink til å følge opp behandling.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marit Serine Robbestad Skeie Skrevet

Veldig behagelig lege. Lytter og kommer med innspill. Veldig bestemt når det er noe som må undersøkes. Sender meg fort til spesialist. Ikke noe koseprat at alt går sikkert fint. Konkret

Forutinntatt

Lege: Unni Aanes Skrevet

Hun kan fremstå hyggelig og har smalltalk om vær, hverdagslige ting. Kan virke interessert i pasienten, men hun husker ikke fra time til time, og det er tydelig at hun ikke har fulgt med i journalen. Opplever henne som forutinntatt ved at hun kommer med sterke påstander uten å spørre eller kartlegge. Det er vanskelig å komme til ordet og det er litt skummelt å være der. Hun gir lite blikkontakt etter snakk om været, og snur ryggen til ofte. Får aldri time slik avtalt, det er alltid lang ventetid selv når man har time tidligst mulig. Hun er sikkert flink med enkelte pasienter, men det har ikke vært erfaringen for meg. Jeg skulle ønske hun var mer åpen, varm, tilstede, sjekket ut antagelser med pasienten og var bedre til å samarbeide. Jeg har satt meg på venteliste til annen lege.

Svært godt

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Han er alltid klar (lest epikriser)og har en inngående kjennskap til pasientene. En flink lege ikke narko lege som mange andre.(les. Ikke løs i reseptblokken) Foretar grundige undersøkelser og følger deg opp.

Dyktig, empatisk og profesjonell

Lege: Unni Aanes Skrevet

Unni fremstår som en bunnsolid lege, med både profesjonalitet og empati.

Hun har erfaringsgrunnlag å sette seg inni de fleste problemstillinger, uten allverdens om og men.

Rett og slett en faglig dyktig lege

Anbefales på det sterkeste