Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Medisinsk Senter Fornebu

Fikk aldri svar på undersøkelse

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg hadde mistanke om spesifikk sykdom og dro til Berz for å ta en prøve. Jeg fikk høre at de ville ta kontakt innen et par dager dersom prøven var positiv, men at de ikke ville ringe hvis den var negativ. Jeg hørte aldri noe og antok derfor at symptomene jeg hadde ville gå over av seg selv, men det gjorde de ikke. Til slutt (to uker etter første besøk) ringte jeg til legesenteret, og da sier de at prøven min visst aldri hadde kommet tilbake fra laboratoriet og at jeg derfor måtte komme ned og ta en ny prøve.

Da jeg konfronterte henne med at jeg synes dette var dårlige greier la hun alt ansvar på meg og sa det var mitt ansvar. Jeg har nå problemer med å stole på denne legen og har derfor valgt å bytte.

Andrea er bare så dyktig!

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Andrea tar seg alltid tid til meg. Jeg har vært heldig og har hatt henne som min lege i rundt 20 år. Jeg føler ikke at hun "verker" etter å ta inn neste pasient eller forsøker å avslutte samtalen, selv om hun skulle være forsinket. Hun har ringt meg hjem for å spørre hvordan det går med meg også. Varm og omsorgsfull er stikkord som jeg føler karakteriserer henne. Hun snakker deg ikke "etter munnen" men ivaretar egen integritet på en alldeles flott måte. Herlig dame, dyktig og har masse humor. Sekretærene der er også veldig flinke i møte med pasientene!

Proff og effektiv !!

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Andrea er proff og effektiv. Hun går rett på problemet, løser det du får behandling og eventullet sykemelding. Kan se at noen syntes hun er litt kald og kan vike litt kjapp i kommentarene sine.

Men for meg så er det perfekt. Ikke noe dill og dall, finner ut hva jeg feiler, tar prøver, finner behandling så fedig. Dessuten sitter hun med mye kunnskap som jeg ser en mangel hos andre leger, veldig nøye. Og de gangene jeg har vært hos henne, er hun opptatt av at det er bare å kontakte om ting ikke blir bedre og kommer med råd og løsninger,så vil si at det er bra oppfølging..

Dessverre har jeg henne ikke som fastlege, da det er mange andre som også vet og har funnet ut hvor dyktig hun er, så ingen plass på legelisen sin.. Bare det sier jo litt..

Annbefales på det strekeste..

Norges beste lege

Lege: Egil Johannesen Skrevet

Egil er verdens beste lege, og det kan jeg love deg! Jeg har hatt han som fastlege i mange mange år, men er nødt til å bytte grunnet flytting. Jeg har tasset inn på kontoret hans med alle mulige problemer, både fysisk og psykisk og han tar meg ekstremt seriøst. Han er veldig flink både på det fysiske og det psykiske. Om du har litt vondt i ene fingeren, undersøker han alt som er og konstaterer det fult riktige. Jeg føler meg hundre og ti prosent trygg hos han, og følger virkelig opp det han lover. Beste legen jeg noen gang har hatt!!

Utrolig god fastlege

Lege: Egil Johannesen Skrevet

Lytter til pasientene og tar dem på alvor. Har tid til å behandle folk med respekt og omtanke. Og ikke minst er han en meget dyktig lege.