Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Medisinsk Senter Fornebu

Tydelig, kunnskapsrik og hyggelig.

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg har brukt Berz som lege i 15 år nå, og er meget fornøyd med henne og hennes ansatte ellers.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Strålende fornøyd med han! Tar pasienten på alvor, og er flink til å lytte.

Egil Johannesen

Lege: Egil Johannesen Skrevet

Kan ikke si annet enn at dette er den beste legen jeg har hatt! Han stiller opp, og er oppriktig interessert i pasientene sine!en veldig god lege, med MYE kunnskap!:)

Punktlighet

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

En lege og et legekontor som har forstått at punktlighet betyr noe! Den eneste gang jeg har opplevd forsinkelse, og da bare 10 minutter, ble jeg møtt med et "beklager, slik skal det ikke være". Repsekten for pasientenes tid synes hos en del andre leger å være fraværende - så ikke her.

Profesjonell og empatisk

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Hun er blant Bærums mest populære fastleger og jeg skjønner hvorfor. Hun har vært min fastlege siden fastlegeordningen startet. Jeg må si at jeg ikke kan tenke meg en bedre lege. Hun er oppmerksom, samvittighetsfull, utvilsomt meget grundig og dyktig og i tillegg meget hyggelig. Hun stiller opp når det trengs både for meg og mine barn.
Mitt inntrykk er at hun får raskt oversikt over problemstillingene og hun tar ansvar når det trengs samtidig som hun viser stor empati. Jeg har fått høre at hun også jobber med flymedisin og reisemedisin og at hun underviser medisinstudenter. Jeg må si jeg er imponert over hennes faglige bredde og føler meg absolutt i trygge hender. Dette er en fastlege jeg kan anbefale!